Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg hadde en rolig og "snill" baby helt til etter 3 mnd. vaksinene. Nå er barnet 10 mnd. Det føles som om noen byttet babyen min ved 3mnd. Han er så vanskelig og krevende. Kan det være tilfeldig? Jeg er så redd for at han har fått en eller anna bivirkning av vaksinen. Han fikk også vaksinene på 5mnd. kontrollen. Da nevnte jeg min bekymring til HS, men hun bare pratet det bort uten å komme med noe fornuftig. Jeg vet at barn utvikler seg hele tiden, men det var så markant etter vaksinen. Jeg har et barn fra før og merket aldri noe tilsvarende på han. Men så er jo barn forskjellige. Jeg vet ikke om jeg tørr gi flere vaksnier. Kanskje vente til han er litt større eller noe. Anonymous poster hash: 9ce10...dac
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 De fleste barn endrer seg rundt tre måneder. Det du prøver på her, er å skape en ny vaksinedebatt. Snakk med folkehelseinstituttet eller andre kvalifiserte. De kan svare deg på konspirasjonsteoriene dine. Anonymous poster hash: 74a42...f65
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Det er nok ganske tilfeldig. Jeg merket også en veldig endring når barnet mitt var ca 3 mnd, det var som om personligheten kom fram! Av diverse årsaker så fikk ikke hun vaksinen før hun var litt over 4 mnd, så det var da ikke i forbindelse med den. Jeg merket også noe av det samme på det andre barnet mitt, så jeg tipper at det handler om utvikling. Svært mange barn starter også med tenner på denne alderen, og noen får veldig vondt. Har du sjekket om han er misfornøyd pga tannframbrudd?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Jg tror du angrer enda mer den dagen barnet ditt har blitt smittet av noe du ikke vaksinerte mot. Når det er sagt, sannsynligvis er endringene tilfeldige. Anonymous poster hash: 1f219...dd5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Slik var det med vår gutt også. Men aldri at jeg tror det er vaksinene sin skyld. Personligheten hans kom mer tydelig frem, og han har gått fra å være baby til å bli en liten røver på 10 mnd som syns det er stor stas og utforske verden! Anonymous poster hash: 1d18e...0f1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Det er ikke et alternativ å ikke vaksiner, men er bare bekymret. Ser noen venter til barna er litt større. Vi har ikke tenkt å reise eller noe og han har jo beskyttelse nå fra de første vaksinene. Irriterer meg for at jeg ikke ventet litt helt fra starten, da hadde jeg visst om det var en naturlig utvikling. Men så er det lett å være etterpå klok. Anonymous poster hash: 9ce10...dac
Fru vims Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Det er bare personligheten som kommer frem Han gikk fra å være en nyfødt liten baby til en litt større baby. Og dette vil du se mer av i årene fremover. Ingenting med vaksinen å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 Det er ikke et alternativ å ikke vaksiner, men er bare bekymret. Ser noen venter til barna er litt større. Vi har ikke tenkt å reise eller noe og han har jo beskyttelse nå fra de første vaksinene. Irriterer meg for at jeg ikke ventet litt helt fra starten, da hadde jeg visst om det var en naturlig utvikling. Men så er det lett å være etterpå klok. Anonymous poster hash: 9ce10...dac Tror nok du kan slå deg til ro med at det er en helt naturlig utvikling.. Alle mine barn har "forandret" seg i 3-4 mnd alderen. De 2 eldste fikk ikke vaksine før de var eldre. Om du er veldig bekymret kan du ta en prat med fastlegen. Anonymous poster hash: 1d18e...0f1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Takker for svar Godt å se at andre opplever det samme. Jeg har ikke så lyst til å være til bry på HS, men dere som har utsatt vaksinene, hvordan har HS reagert? Anonymous poster hash: 9ce10...dac
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 Bare vent til han får bcg'en på ungdomsskolen! Da forandrer han seg ihvertfall!! Huff, den vaksinen er helt vill.. Anonymous poster hash: 4bcd1...679
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Bare vent til han får bcg'en på ungdomsskolen! Da forandrer han seg ihvertfall!! Huff, den vaksinen er helt vill.. Anonymous poster hash: 4bcd1...679 Anonymous poster hash: 87d7f...38a
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Bare vent til han får bcg'en på ungdomsskolen! Da forandrer han seg ihvertfall!! Huff, den vaksinen er helt vill.. Anonymous poster hash: 4bcd1...679 Nå smilte jeg godt! takk denne løfter dagen, hihi Anonymous poster hash: f6ce6...7b6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke vaksinert i det heletatt. Fikk ingen reaksjon fra helsesøster, hun bare lurte på hvorfor. Hun hadde selvsagt ingen motargumenter da jeg satte i gang å forklare Anonymous poster hash: 2d423...ecb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Jeg forstår hva dere mener med BCG (som ikke er i vaksinasjonsprogrammet lenger), men den totale forandringen jeg opplevde har skremt meg så pass at jeg har bestemt meg for å vente med resten av vaksinene til han er 3-4 år. Anonymous poster hash: 9ce10...dac
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke vaksinert i det heletatt. Fikk ingen reaksjon fra helsesøster, hun bare lurte på hvorfor. Hun hadde selvsagt ingen motargumenter da jeg satte i gang å forklare Anonymous poster hash: 2d423...ecb Da gjør ikke HS jobben sin, spør du meg. Ikke misforstå, ingen skal tvinges til å vaksinert mot sin vilje, men begrunnet informasjon for og imot må de komme med. Anonymous poster hash: 7aba1...80d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke vaksinert i det heletatt. Fikk ingen reaksjon fra helsesøster, hun bare lurte på hvorfor. Hun hadde selvsagt ingen motargumenter da jeg satte i gang å forklare Anonymous poster hash: 2d423...ecb hun var vel målløs over all idiotskapen du lirte av deg? Min forandret seg også masse mellom 3-4 mnd, det er helt vanlig, og har ingenting med vaksine å gjøre. Jeg ville sett på om baby kanskje reagerer på noe mat? Kanskje det har mageknip eller er plaget med tenner siden den sutrer så mye? Anonymous poster hash: f6ce6...7b6
Gjest Trulte med to små Skrevet 7. mars 2014 #17 Skrevet 7. mars 2014 Vi har ikke vaksinert jenta vår og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Helsesøster tok dette helt fint heldigvis. Det er en grunn til at vaksiner er et tilbud og ikke en plikt!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har ikke vaksinert i det heletatt. Fikk ingen reaksjon fra helsesøster, hun bare lurte på hvorfor. Hun hadde selvsagt ingen motargumenter da jeg satte i gang å forklare Anonymous poster hash: 2d423...ecb hun var vel målløs over all idiotskapen du lirte av deg? Min forandret seg også masse mellom 3-4 mnd, det er helt vanlig, og har ingenting med vaksine å gjøre. Jeg ville sett på om baby kanskje reagerer på noe mat? Kanskje det har mageknip eller er plaget med tenner siden den sutrer så mye? Anonymous poster hash: f6ce6...7b6 Nei, jeg hadde saklige argumenter i mot og hun respekterte det. Tror ingen helsesøstre eller leger lar være å komme med motargumenter om de har noen fornuftige som de mener man bør få høre. Helsesøstre har rett og slett ingen kunnskap om vaksiner, ingredienser, bivirkninger osv osv. De bare setter dem. Anonymous poster hash: 2d423...ecb
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Dere som ikke har vaksinert, har dere merket denne totale forandringen rundt 3 mnd. alderen? Anonymous poster hash: 9ce10...dac
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #20 Skrevet 14. mars 2014 http://www.thedailybeast.com/articles/2014/03/13/thanks-anti-vaxxers-you-just-brought-back-measles-in-nyc.html Anonymous poster hash: 35866...ca1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #21 Skrevet 14. mars 2014 Jeg tror mange babyer endrer seg ved 3mnd, dems personlighet kommer mer frem, de utvikler seg mer og blir større.. Min eldste på 3mnd fikk vaksine, og jeg syntes at det ble en endring. Jeg VET at dette IKKE er pga vaksinen, men det var på den tiden rutinene kom mer på plass, og han klarte å spise\amme mer om gangen.. Han ble i tillegg mye mer våken på dagen, og da mer urolig, og sov lite på dagtid. Han ble rett å slett eldre i utviklingen sin.. Lett å si at dette var pga vaksinen, men det var jo ikek det. Minstemann fikk ikke vaksinen når han skulle pga sykdom, og de samme endringene skjedde hos han og, uten vaksine.. Anonymous poster hash: 3644c...db1
MrsMilla Skrevet 14. mars 2014 #22 Skrevet 14. mars 2014 Jeg hadde en rolig og "snill" baby helt til etter 3 mnd. vaksinene. Nå er barnet 10 mnd. Det føles som om noen byttet babyen min ved 3mnd. Han er så vanskelig og krevende. Kan det være tilfeldig? Jeg er så redd for at han har fått en eller anna bivirkning av vaksinen. Han fikk også vaksinene på 5mnd. kontrollen. Da nevnte jeg min bekymring til HS, men hun bare pratet det bort uten å komme med noe fornuftig. Jeg vet at barn utvikler seg hele tiden, men det var så markant etter vaksinen. Jeg har et barn fra før og merket aldri noe tilsvarende på han. Men så er jo barn forskjellige. Jeg vet ikke om jeg tørr gi flere vaksnier. Kanskje vente til han er litt større eller noe. Anonymous poster hash: 9ce10...dac Høres egentlig tilfeldig ut. Barn endrer seg veldig i starten, og er jo ganske forskjellige. Verden blir jo bare mindre og mindre, så disse sykdommene de vaksineres mot er ikke så utrolig langt unna lengre.... og tenk på situasjonen for barna i den tiden de ikke ble vaksinert - ikke noe å trakte etter.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #23 Skrevet 14. mars 2014 Jeg tror mange babyer endrer seg ved 3mnd, dems personlighet kommer mer frem, de utvikler seg mer og blir større.. Min eldste på 3mnd fikk vaksine, og jeg syntes at det ble en endring. Jeg VET at dette IKKE er pga vaksinen, men det var på den tiden rutinene kom mer på plass, og han klarte å spise\amme mer om gangen.. Han ble i tillegg mye mer våken på dagen, og da mer urolig, og sov lite på dagtid. Han ble rett å slett eldre i utviklingen sin.. Lett å si at dette var pga vaksinen, men det var jo ikek det. Minstemann fikk ikke vaksinen når han skulle pga sykdom, og de samme endringene skjedde hos han og, uten vaksine.. Anonymous poster hash: 3644c...db1 Mange mener at sykdom får barnets utvikling til å gå fremover og da ser jeg ikke bort fra at vaksiner også kan trigge denne fremgangen. Anonymous poster hash: 9ce10...dac
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #24 Skrevet 14. mars 2014 Min baby var veldig krevende fra nyfødt til 3 måneder, Etter 3 måneder var hun mye enklere. Kanskje det skyldes vaksinen. Anonymous poster hash: 87d7f...38a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #25 Skrevet 14. mars 2014 Det er ikke et alternativ å ikke vaksiner, men er bare bekymret. Ser noen venter til barna er litt større. Vi har ikke tenkt å reise eller noe og han har jo beskyttelse nå fra de første vaksinene. Irriterer meg for at jeg ikke ventet litt helt fra starten, da hadde jeg visst om det var en naturlig utvikling. Men så er det lett å være etterpå klok. Anonymous poster hash: 9ce10...dac Det er jo når barnet er lite det virkelig har behov for vaksinert mot kikhoste, for eksempel. Små babyer kan bli svært syke av kikhoste. Anonymous poster hash: a86a2...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå