Gå til innhold

Fredagselsk og litt hat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre vaskemaskiner, like mange kaffekopper, brød og knekkebrødbaking :) 

Gjør alt mulig annet enn å shine huset :P

Kolspasienten koser seg med spill på iPad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Bare generelt hat i dag; sure unger, sur gubbe, surt vær. Og nå; dunket hånda i bordet, slik at kanten på bordet skrapte vekk noe av neglelakken, haaaat!

Aiai!

Anbefaler god kaffe og masse vin

Takk for tips, det er jo i grunn bare tulleproblemer.

Skrevet

Hat: Vil bli ferdig og få føde, ikke ha våkenetter med "rier" som går over igjen. No dritt å først tro at det skjer, oppleve å puste og offe seg gjennom rier, for så at både styrke og intervall flater ut etter flere timer. Desuten har jeg blitt sykt selvsentrert og bryr meg kun om megmegmeg til jeg får ut denne marsboeren fra livmora mi.

 

Elsk: Alene i huset og har holdt senga til nå. Svak rielignende aktivitet og håp om at det kan bli til noe. Sovet maksimalt etter at de andre dro, kun avbrutt av denne aktiviteten i livmora nå og da. Uthvilt hvis noe skulle skje. :)

Du kommer til å gå i fødsel i natt rundt kl 04.30 :D

Skrevet

 

 

Hat: Vil bli ferdig og få føde, ikke ha våkenetter med "rier" som går over igjen. No dritt å først tro at det skjer, oppleve å puste og offe seg gjennom rier, for så at både styrke og intervall flater ut etter flere timer. Desuten har jeg blitt sykt selvsentrert og bryr meg kun om megmegmeg til jeg får ut denne marsboeren fra livmora mi.

 

Elsk: Alene i huset og har holdt senga til nå. Svak rielignende aktivitet og håp om at det kan bli til noe. Sovet maksimalt etter at de andre dro, kun avbrutt av denne aktiviteten i livmora nå og da. Uthvilt hvis noe skulle skje. :)

Du kommer til å gå i fødsel i natt rundt kl 04.30 :D

Ja takk! Jeg holder deg forresten personlig ansvarlig dersom dette ikke stemmer. ;) Nei, men jeg er virkelig klar. Maseriene jeg har nå er utrolig kjipe.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Elsk:

Nye blomster i huset

Kosedress på kroppen

Kosepledd som varmer opp en øm, vond kropp

Cider på kjøla

Stearinlys som brenner så koselig

Flotteste familien jeg har ❤️

 

Hat:

Øm, vond kropp

Dårlige nyheter og dermed dårlig humør

Skrevet

 

 

Hat: Vil bli ferdig og få føde, ikke ha våkenetter med "rier" som går over igjen. No dritt å først tro at det skjer, oppleve å puste og offe seg gjennom rier, for så at både styrke og intervall flater ut etter flere timer. Desuten har jeg blitt sykt selvsentrert og bryr meg kun om megmegmeg til jeg får ut denne marsboeren fra livmora mi.

 

Elsk: Alene i huset og har holdt senga til nå. Svak rielignende aktivitet og håp om at det kan bli til noe. Sovet maksimalt etter at de andre dro, kun avbrutt av denne aktiviteten i livmora nå og da. Uthvilt hvis noe skulle skje. :)

Du kommer til å gå i fødsel i natt rundt kl 04.30 :D

Ja takk! Jeg holder deg forresten personlig ansvarlig dersom dette ikke stemmer. ;) Nei, men jeg er virkelig klar. Maseriene jeg har nå er utrolig kjipe.

 

Opplevde aldri maserier jeg.. Men jeg føler med deg. Det må være "kjipt" (Er det lov å si det a? Man går jo tross alt rundt å venter på et BARN, så kalle det "kjipt" føler jeg er litt forbudt :o )  å gå og vente på den måten. Mitt mareritt var at jeg skulle gå rundt å tro jeg var på vei inn i fødsel i 2-3-4 uker før det faktisk skjedde.. Heldigvis slapp jeg og våknet til ekte rier som endte i baby!

Joda, du kan få holde meg ansvarlig. Så om du våkner i morgen og er meget gravid og enda mer frustrert, da skal du få lov å lage et helt eget "lørsdagshat-innlegg" med min underskrift ! :P

Skrevet

...og nå over til fredagsfavoritten: Rødvin  :hjerte:  :vin:

Skrevet

 

 

 

 

Hat: Vil bli ferdig og få føde, ikke ha våkenetter med "rier" som går over igjen. No dritt å først tro at det skjer, oppleve å puste og offe seg gjennom rier, for så at både styrke og intervall flater ut etter flere timer. Desuten har jeg blitt sykt selvsentrert og bryr meg kun om megmegmeg til jeg får ut denne marsboeren fra livmora mi.

 

Elsk: Alene i huset og har holdt senga til nå. Svak rielignende aktivitet og håp om at det kan bli til noe. Sovet maksimalt etter at de andre dro, kun avbrutt av denne aktiviteten i livmora nå og da. Uthvilt hvis noe skulle skje. :)

Du kommer til å gå i fødsel i natt rundt kl 04.30 :D
Ja takk! Jeg holder deg forresten personlig ansvarlig dersom dette ikke stemmer. ;) Nei, men jeg er virkelig klar. Maseriene jeg har nå er utrolig kjipe.

Opplevde aldri maserier jeg.. Men jeg føler med deg. Det må være "kjipt" (Er det lov å si det a? Man går jo tross alt rundt å venter på et BARN, så kalle det "kjipt" føler jeg er litt forbudt :o ) å gå og vente på den måten. Mitt mareritt var at jeg skulle gå rundt å tro jeg var på vei inn i fødsel i 2-3-4 uker før det faktisk skjedde.. Heldigvis slapp jeg og våknet til ekte rier som endte i baby!

Joda, du kan få holde meg ansvarlig. Så om du våkner i morgen og er meget gravid og enda mer frustrert, da skal du få lov å lage et helt eget "lørsdagshat-innlegg" med min underskrift ! :P

Klart det må være lov å synes at smerter som ikke gir virkning, men holder på i dagesvis er kjipt. Det har da fint lite med babyen å gjøre. Jeg ønsker meg vonde, effektive åpningsruer og fødsel. Har allerede lagt meg og teller masrier på rieteller nå. Varighet på et minutt, kommer hvert tiende minutt. Og jrg skal prøve å sove gjennom dette... Joda, kjipt ER et passende ord. Og urettferdig. :P

Skrevet

 

 

 

 

Hat: Vil bli ferdig og få føde, ikke ha våkenetter med "rier" som går over igjen. No dritt å først tro at det skjer, oppleve å puste og offe seg gjennom rier, for så at både styrke og intervall flater ut etter flere timer. Desuten har jeg blitt sykt selvsentrert og bryr meg kun om megmegmeg til jeg får ut denne marsboeren fra livmora mi.

Elsk: Alene i huset og har holdt senga til nå. Svak rielignende aktivitet og håp om at det kan bli til noe. Sovet maksimalt etter at de andre dro, kun avbrutt av denne aktiviteten i livmora nå og da. Uthvilt hvis noe skulle skje. :)

Du kommer til å gå i fødsel i natt rundt kl 04.30 :D
Ja takk! Jeg holder deg forresten personlig ansvarlig dersom dette ikke stemmer. ;) Nei, men jeg er virkelig klar. Maseriene jeg har nå er utrolig kjipe.
Opplevde aldri maserier jeg.. Men jeg føler med deg. Det må være "kjipt" (Er det lov å si det a? Man går jo tross alt rundt å venter på et BARN, så kalle det "kjipt" føler jeg er litt forbudt :o ) å gå og vente på den måten. Mitt mareritt var at jeg skulle gå rundt å tro jeg var på vei inn i fødsel i 2-3-4 uker før det faktisk skjedde.. Heldigvis slapp jeg og våknet til ekte rier som endte i baby!

Joda, du kan få holde meg ansvarlig. Så om du våkner i morgen og er meget gravid og enda mer frustrert, da skal du få lov å lage et helt eget "lørsdagshat-innlegg" med min underskrift ! :P

Klart det må være lov å synes at smerter som ikke gir virkning, men holder på i dagesvis er kjipt. Det har da fint lite med babyen å gjøre. Jeg ønsker meg vonde, effektive åpningsruer og fødsel. Har allerede lagt meg og teller masrier på rieteller nå. Varighet på et minutt, kommer hvert tiende minutt. Og jrg skal prøve å sove gjennom dette... Joda, kjipt ER et passende ord. Og urettferdig. :P

Er maserier og kynnere det samme?

 

I mine fire svangerskap har jeg kun hatt litt kynnere helt på slutten. Høres utrolig slitsomt ut og medfører sikkert også litt usikkerhet om når det går fra irriterende maserier til effektive rier.

 

Sender en ny dose fødestøv og hauger med gode ønsker. Jeg blir helt rørt over at ventetiden deres snart er over. Spesielt med den tøffe perioden i starten så fortjener dere virkelig å få hilse på lille mirakeljenta deres.

Skrevet

Kynnere er for meg smertefrie. De har jeg hatt lenge. Maserier er rier, men de gjør liksom ikke annett enn å pine meg en stund, for så å dabbe av. Hadde det aldri i første svangerskap, så dette irriterer meg. Kynnere sover jeg lett igjennom, men dette holder meg våken.

 

Takk for omtanken nå og tidligere, Miss Marple, det varmer. Vi gleder oss også veldig, selv om jeg kanskje bare høres sytete ut her inne nå om dagen. En tid etter fødsel vil vi få sjekket at alt er som det skal, men det er det. Er kun for å betrygge oss. Har blitt forespeilet at jeg vil kunne få angst for det i barseltiden, og sammenligne alt med første baby. Håper ikke det blir sånn. Enn så lenge har jeg ro i sjelen hva det angår. :)

Skrevet

Krysser fingrene for at du føder hvert øyeblikk, og for at lillemor er så frisk som det går an å bli! Perfekt er hun jo uansett! :D

Skrevet

Kynnere er for meg smertefrie. De har jeg hatt lenge. Maserier er rier, men de gjør liksom ikke annett enn å pine meg en stund, for så å dabbe av. Hadde det aldri i første svangerskap, så dette irriterer meg. Kynnere sover jeg lett igjennom, men dette holder meg våken.

Takk for omtanken nå og tidligere, Miss Marple, det varmer. Vi gleder oss også veldig, selv om jeg kanskje bare høres sytete ut her inne nå om dagen. En tid etter fødsel vil vi få sjekket at alt er som det skal, men det er det. Er kun for å betrygge oss. Har blitt forespeilet at jeg vil kunne få angst for det i barseltiden, og sammenligne alt med første baby. Håper ikke det blir sånn. Enn så lenge har jeg ro i sjelen hva det angår. :)

Det er veldig, veldig lov å klage og syte litt på slutten (ellers i et sv.skap også, altså). Det betyr ikke at man ikke er takknemlig og gleder seg, men det hjelper å dele frustrasjonen over vondter.

 

Jeg tror alle her inne tåler ganske mye 'syting', de fleste av oss kjenner oss igjen.

 

Vi fikk også ekstra sjekk av lille denne gangen, og selv om fornuften sa at alt var i orden, var det veldig godt for hjertet å få det bekreftet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...