spiresnart Skrevet 7. mars 2014 #1 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har fullammet jenta mi på 3 mnd frem til for nå. Da bæsjet hun ca hver 7 dag. Hun ble ikke ordentlig mett av morsmelk så hun har nå fått mme i tillegg, 2 flasker med 200 ml pr dag i 3 dager, men har enda ikke bæsjet. Har en liten teskje med malt ekstrakt i hver flaske. Når begynner malten å virke? Er det "farlig" at hun ikke har bæsjet etter 3 dager med mme? For da SKAL de vell bæsje hver dag? Tips? (Ammer gjevnlig ved siden av mme) Virker ikke som hun plages veldig, er noen få ganger hun presser uten hell bare..
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Tre dager er ikke så ille, så lenge hun ikke viser tegn til å ha det ubehagelig. Du kan prøve å hjelpe henne ved å massere lett på magen i den retningen tykktarmen går (Google bilde), og bøye beina hennes oppover som om hun sitter på huk, hold dem der en stund - det trigger bæsjerefleksen du kan også måle feberen på henne, det kan også hjelpe. 200 ml per måltid hørtes ganske mye ut, eller er det jeg som husker feil? Det kan jo hende det blir for mye for magen å håndtere med så mye på en gang? Anonymous poster hash: ac9fd...c38
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #3 Skrevet 7. mars 2014 Tre dager er ikke så ille, så lenge hun ikke viser tegn til å ha det ubehagelig. Du kan prøve å hjelpe henne ved å massere lett på magen i den retningen tykktarmen går (Google bilde), og bøye beina hennes oppover som om hun sitter på huk, hold dem der en stund - det trigger bæsjerefleksen du kan også måle feberen på henne, det kan også hjelpe. 200 ml per måltid hørtes ganske mye ut, eller er det jeg som husker feil? Det kan jo hende det blir for mye for magen å håndtere med så mye på en gang? Anonymous poster hash: ac9fd...c38 Takk, skal prøve! hun er litt over 3 mnd 3-4 mnd = 160 - 200 ml (det blir alltid igjen ca 50 ml av flasken som hun ikke orker) Anonymous poster hash: f4f72...39b
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Tre dager er ikke så ille, så lenge hun ikke viser tegn til å ha det ubehagelig. Du kan prøve å hjelpe henne ved å massere lett på magen i den retningen tykktarmen går (Google bilde), og bøye beina hennes oppover som om hun sitter på huk, hold dem der en stund - det trigger bæsjerefleksen du kan også måle feberen på henne, det kan også hjelpe. 200 ml per måltid hørtes ganske mye ut, eller er det jeg som husker feil? Det kan jo hende det blir for mye for magen å håndtere med så mye på en gang? Anonymous poster hash: ac9fd...c38 Takk, skal prøve! hun er litt over 3 mnd 3-4 mnd = 160 - 200 ml (det blir alltid igjen ca 50 ml av flasken som hun ikke orker) Anonymous poster hash: f4f72...39b .....Så skal begynne og lage litt mindre Hi Anonymous poster hash: f4f72...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå