Monajenten Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har faktisk laget min egen kvikklunsj!!! Gjett om jeg er stolt, føler meg som et barn på julaften Jada, ingen stor bragd men jeg er veldig fornøyd, og det tipper jeg at mine barn blir imorgen også
SophiesMum<3 Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift?? 😊
Monajenten Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2014 Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift?? 😊 Om noen dager Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn
Gjest 5 andre Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Så bra Har aldri tenkt tanken på å lage egen sjokolade. Del gjerne oppskrift
Gjest 5 andre Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift?? Om noen dager Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn Bloggadresse? Matblogger er mye mer spennende enn rosablogger og interiør
Monajenten Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2014 Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift??Om noen dager Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn Bloggadresse? Matblogger er mye mer spennende enn rosablogger og interiør http://sansforsmak.blogspot.com Men den er ganske fersk og ikke sånn fantastisk bra eller spennende. Håper den blir det etterhvert
Gjest 5 andre Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift??Om noen dager Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn Bloggadresse? Matblogger er mye mer spennende enn rosablogger og interiør http://sansforsmak.blogspot.com Men den er ganske fersk og ikke sånn fantastisk bra eller spennende. Håper den blir det etterhvert Ett sted må man jo begynne, så lykke til med bloggen!
Monajenten Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2014 Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift??Om noen dager Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn Bloggadresse? Matblogger er mye mer spennende enn rosablogger og interiør http://sansforsmak.blogspot.com Men den er ganske fersk og ikke sånn fantastisk bra eller spennende. Håper den blir det etterhvert Ett sted må man jo begynne, så lykke til med bloggen! Tusen takk for det Mann og barn er ihvertfall godt fornøyde for jeg har jo blitt mye mer kreativ i matveien og tester ut flere nye ting nå etter at jeg laget den
CaptainHindsight Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 Du har ikke lyst til å adoptere en litt eldre pike vel...?
Monajenten Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2014 Du har ikke lyst til å adoptere en litt eldre pike vel...? Klart det Her er åpen dør
MammantilNurket Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Høres nydelig ut! Venter i spenning på oppskrift på bloggen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Visste ikke det gikk an en gang jeg! Jeg vil se det ferdige produktet Anonymous poster hash: 87f7a...213
Gjest Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Denne bloggen likte jeg veldig godt Gleder meg til flere oppskrifter!
PolentaGrøt Skrevet 7. mars 2014 #15 Skrevet 7. mars 2014 De ser rågode ut! NAM!! *lagrer adressen på hjemsiden*
Espoir Skrevet 7. mars 2014 #16 Skrevet 7. mars 2014 OMG, de kvikk-lunsjene så gode ut! Og bloggen din var jo kjempefin! Lykke til videre med den!
SophiesMum<3 Skrevet 7. mars 2014 #18 Skrevet 7. mars 2014 Da skal jeg følge med på bloggen fremover :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #19 Skrevet 7. mars 2014 Kjempefin blogg! Er du med på matforumet? Anonymous poster hash: 9c393...013
Monajenten Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 7. mars 2014 Tusen takk alle sammen! Kan herved bekrefte at de var sinnsykt gode også
Monajenten Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #21 Skrevet 7. mars 2014 Kjempefin blogg! Er du med på matforumet? Anonymous poster hash: 9c393...013 Tusen takk Har skrevet et par innlegg der men har ikke vært så aktiv enda
kattergal Skrevet 7. mars 2014 #22 Skrevet 7. mars 2014 Spennende Denne bloggen skal jeg følge med på
Monajenten Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #24 Skrevet 8. mars 2014 Kvikklunsj på bloggen http://sansforsmak.blogspot.no/2014/03/kvikklunsj.html?m=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå