Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk laget min egen kvikklunsj!!!

 

Gjett om jeg er stolt, føler meg som et barn på julaften :D

 

Jada, ingen stor bragd men jeg er veldig fornøyd, og det tipper jeg at mine barn blir imorgen også :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift?? 😊

Skrevet

Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift?? 😊

Om noen dager :D Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn :)

Gjest 5 andre
Skrevet

 Så bra :) Har aldri tenkt tanken på å lage egen sjokolade. Del gjerne oppskrift :)

Gjest 5 andre
Skrevet

 

Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift??

Om noen dager :D Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn :)

 

Bloggadresse? Matblogger er mye mer spennende enn rosablogger og interiør :)

Skrevet

 

 

 

Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift??

Om noen dager :D Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn :)

Bloggadresse? Matblogger er mye mer spennende enn rosablogger og interiør :)

http://sansforsmak.blogspot.com :)

 

Men den er ganske fersk og ikke sånn fantastisk bra eller spennende. Håper den blir det etterhvert :)

Gjest 5 andre
Skrevet

 

 

 

Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift??

Om noen dager :D Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn :)
Bloggadresse? Matblogger er mye mer spennende enn rosablogger og interiør :)

http://sansforsmak.blogspot.com :)

 

Men den er ganske fersk og ikke sånn fantastisk bra eller spennende. Håper den blir det etterhvert :)

 

Ett sted må man jo begynne, så lykke til med bloggen! :)

Skrevet

 

 

 

 

 

Så deilig det hørtes ut! Vil du dele oppskrift??

Om noen dager :D Har en matblogg som jeg skal legge de ut på, må bare ta noen flere bilder og litt sånn :)
Bloggadresse? Matblogger er mye mer spennende enn rosablogger og interiør :)
http://sansforsmak.blogspot.com :)

 

Men den er ganske fersk og ikke sånn fantastisk bra eller spennende. Håper den blir det etterhvert :)

Ett sted må man jo begynne, så lykke til med bloggen! :)

Tusen takk for det :) Mann og barn er ihvertfall godt fornøyde for jeg har jo blitt mye mer kreativ i matveien og tester ut flere nye ting nå etter at jeg laget den :)

Skrevet

Du har ikke lyst til å adoptere en litt eldre pike vel...? :P

Skrevet

Du har ikke lyst til å adoptere en litt eldre pike vel...? :P

Klart det :D Her er åpen dør :P

Skrevet

Høres nydelig ut! Venter i spenning på oppskrift på bloggen :)

Skrevet

Visste ikke det gikk an en gang jeg! Jeg vil se det ferdige produktet :D



Anonymous poster hash: 87f7a...213
Skrevet

Denne bloggen likte jeg veldig godt :) Gleder meg til flere oppskrifter!

Skrevet

De ser rågode ut! NAM!!

*lagrer adressen på hjemsiden*

Skrevet

OMG, de kvikk-lunsjene så gode ut!

Og bloggen din var jo kjempefin! Lykke til videre med den!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ååååå, jeg vil og ha sjokolaaaaade!!

Skrevet

Da skal jeg følge med på bloggen fremover :-)

Skrevet

Kjempefin blogg! Er du med på matforumet?

 

Anonymous poster hash: 9c393...013

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Kan herved bekrefte at de var sinnsykt gode også :D

Skrevet

Kjempefin blogg! Er du med på matforumet?

 

Anonymous poster hash: 9c393...013

Tusen takk :) Har skrevet et par innlegg der men har ikke vært så aktiv enda :)

Skrevet

Spennende :) Denne bloggen skal jeg følge med på :)

Skrevet

Gleder meg til oppskrifta kommer! :D

Skrevet

Herlig!! Dette skal jeg klare å lage :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...