Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Med første var det slutt etter 5 mnd da baby ikke ville ha mer. Nå med nr 2 har han også begynt å miste interessen og produksjonen daler. Dessverre- skulle veldig gjerne ammet lengre:( Mitt inntrykk er at de fleste slutter med delamming etter kort tid pga baby mister interessen. Hvordan var/ er det hos dere? Anonymous poster hash: 7923c...4a6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Wow! Så bra:)!Hvordan klarte du det? Gir alltid pupp før flaske og holder fortsatt på 2 hull selv om baby er 6 mnd. Anonymous poster hash: 7923c...4a6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Førstemann til hun var 10 mnd og nå er andremann 6 mnd. Tenkte jeg skulle amme han til han er rundt 1 år. Jeg ammer morgen,kveld og en gang midt på dagen. Han bruker nyfødttutter på flaskene og jeg ammer han når han er trøtt, da begynner ikke han å kave. Anonymous poster hash: dcf65...864
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Hm tror jeg skal kutte ned på antall ganger jeg også. Har vært lite kos med ammingen de siste dagene. Han blir bare sint når melka ikke kommer med en gang. Anonymous poster hash: 7923c...4a6
Miamimom Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 Jeg har puppebarn, de blir avvent i toårsalder :-P
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #7 Skrevet 7. mars 2014 Jeg delammet til babyen var 8 mnd. Måtte passe på å amme før hun ble for sulten. Anonymous poster hash: 7ec0f...ee0
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #8 Skrevet 7. mars 2014 4mnd og da stoppet det opp av seg selv. Var helt tomt. Anonymous poster hash: 790f6...7f5
LilleBamBam+EnTil Skrevet 7. mars 2014 #9 Skrevet 7. mars 2014 14 mnd med nr 1 og enn så lenge er det 10 mnd med nr 2. Begge har nektet å slippe puppen. Jeg var borte 4 dager fra yngste, men det gjorde ingenting med produskjonen. Med nr en måtte jeg pumpe, h¨åndmelke og styre de første 3 mdn. Men kanskje derfor jeg har overproduksjon nå? Ikke alle har rikelig med melk og noen er sensitive for endringer. Gjør ditt beste og vær fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #10 Skrevet 7. mars 2014 6 uker Anonymous poster hash: f7ebb...08e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 9,5 mndr, men da var det mest fordi han hadde gått over til vanlig mat og foretrakk å drikke melk fra kopp til måltidene. Ble ammet morgen og kveld uten problem, men så måtte jeg på jobbintervju i utlandet og bestemte meg for ikke å pumpe. Ble slutt etter det, uten dramatikk. Hadde ikke det vært for turen ville jeg fortsatt en stund til, sikkert til han ble 1 år og permisjonsslutt. Anonymous poster hash: 1ffc6...2d8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #12 Skrevet 7. mars 2014 Eldste 16 mnd, hun mistet interessen selv. Minste 21 mnd, måtte avvennes med hyl og skrik, hun var helt hekta. Anonymous poster hash: f1187...48d
MrsMilla Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Med første var det slutt etter 5 mnd da baby ikke ville ha mer. Nå med nr 2 har han også begynt å miste interessen og produksjonen daler. Dessverre- skulle veldig gjerne ammet lengre:( Mitt inntrykk er at de fleste slutter med delamming etter kort tid pga baby mister interessen. Hvordan var/ er det hos dere? Anonymous poster hash: 7923c...4a6 Fra 3mnd til 6 mnd med første. Andremann fra 5 mnd til 10 mnd. Tredjemann fra 2,5 mnd til 10 mnd. Kun første barnet som fikk flaske, de andre fikk velling/grøt ved siden av. Gjerne med morsmelk, med etterhvert med tilskudd. Morsmelk ble litt lite energi til gutta. Men hadde nok melk forsåvidt, handler mer om hva barna ville ha/trengte. Hos oss stemte ikke det at de skal fullammes til seks måneder, de ville ha fast føde.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Delammet kun i 3 måneder, deretter var det kun MME. Anonymous poster hash: a1f7b...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå