Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hei. I år må vi feire guttens bursdag på baluba! Jeg har aldri vært med på det før, så jeg lurer på en liten ting... Er det sånn at selskapet har en lekeplass for seg selv? Eller er de sammen med alle de andre som besøker baluba? Anonymous poster hash: 68d7c...d6c
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #2 Skrevet 7. mars 2014 Baluba har egne bursdagsrom, men leker overalt sammen med andre som besøker baluba, men det blir merket med fargegruppering. Anonymous poster hash: 05c55...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå