Gå til innhold

Knuser iPhone lett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å bytte ut min samsung galaxy s3. Hadde egentlig tenkt å vente til galaxy s5 kom, men syns den er litt for stor. Jeg har alltid mobilen i bukselomma, og s3 er for stor i noen jeanslommer, s5 er jo enda større..

Så jeg har sett litt på iPhone 5, størrelsen på den er ganske grei. Men jeg har lagt merke til at mange jeg ser som har iphone har knust noe av glassetpå den. Og ser noen ganger på facebook at folk etterlyser noen som kan bytte glass på iphone. Så knuser den lettere en samsung f.eks??

Anonymous poster hash: 58c60...412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg mistet Iphonen i golvet å da knuste den :o

Nå har jeg Samsung Galaxy S4 å den har jeg mistet i golvet utallig mange ganger å den virker som den skal.

Skrevet

Nei , både mannen og jeg og begge barna har iPhone og det er hard bruk og mye misting i gulvet og bakken . Ikke en skramme

Gjest cd0da
Skrevet

Tror det varierer veldig fra Iphone til Iphone :P

Mannen min hadde Iphone 4. Den falt i betonggulvet på sykehuset og fikk ikke en skramme. Den falt ut av lomma hans, skled under rekkverket i 2. etasje og gikk rett i asfalten og fikk ikke en skramme. Hans Iphone 4 tålte alt og han hadde ikke noe beskyttelse på den. Nå har han 5'ern og den tåler like mye.

Kusinen hans hadde Iphone 4 samtidig som han. Hun mistet den ut av hånden og den falt på kjøkkengulvet og hele skjermen knuste :P

Skrevet

Kommer nok bare ann på hvordan den lander når du mister den. Sånn er det nok med alle smarttelefoner. Men hvis du har på et bra deksel og skjermbeskytter bør du være rimelig uheldig hvis den skal knuse.

Anonymous poster hash: 52def...059
Skrevet

Du bør ha beskyttelse på. Jeg har mistet min mange ganger uten at den har gått i stykker, men lander den på rette (eller gale) måten, knuser skjermen.

Skrevet

Min iPhone har vært i do, overnattet ute i 20 minus, falt i betonggulv, falt på tregulv og blitt tråkket på i snøen ute. Funker like fint og ingen skrammer. Samme med datteren min sin. Den falt på gulv og i asfalt uten å få en skramme. Så kjøpte hun deksel og mistet den i gulvet og den knuste.

Anonymous poster hash: fc5f4...00f

Skrevet

Har hatt 4 Iphoner, og alle har knust etter en tur i bakken (parkettgulv). Jeg har en lei tendens til at ting bare faller ut av hendene på meg, telefon er intet unntak- desverre :P
Mannen har også Iphone, og knust 2 av 3… (skal sies at jeg klarte uheldigvis å knuse den ene hans).

Di knuser når man ikke tror de skal knuses, og når man tror di er knust etter en tur på steiner er dem like hele :P

Anonymous poster hash: 8de7d...ba2
Skrevet

Har en iPhone som daglig støter på golvet, har knapt en skramme i skjermen. Mulig jeg har vært heldig med mine, men det er den beste telefonen jeg har hatt. Samboeren arvet min gamle iPhone da jeg kjøpte meg ny, den er like fin enda den også.

Skrevet

Ja! Både min og mannen sin har knust flere ganger..

Skrevet

Min går i gulvet minst en gang daglig, har hatt den i et års tid nå, er ikke en skramme på den :)

Skrevet

iPhone 5 og 5s er ikke lagd av glass. De er lettere og har kun skjermen som er knuselig. Har mistet min i gulvet og i bakken uttallige ganger uten knus eller brister.

Anonymous poster hash: 4d5a6...ba8
Skrevet

Bare ha deksel på eller bumpet rundt kanten så skal det mye til :-)

Skrevet

Anonymous poster hash: a2652...c83
Skrevet

Hadde 3gs før, den tålte alt. Den ble mistet kronisk, i mur, asfalt, alt mulig. Den havnet i vann, snø, kulde, tålte alt. Hadde den i 4 år før jeg kjøpte ny. Den virket fortsatt da, var datteren min som fikk den. På 2 uker hadde hun knust den, og ikke lenge etter virket den ikke lenger.

Nå har jeg iphone 5, ikke knust den heller, men har beskyttelse på.

Anonymous poster hash: 6088d...e2f
Skrevet

Min har tålt mange fall i gulvet, uten beskyttelse på.

Skrevet

Min har ikke knust på de utallige gangene den har gått i gulvet i over 2 år.

Ser at den er brukt ja, men ingen skader. Bruker ikke beskyttelse på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...