Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Han må da være tidenes fjerneste spiller? Hit og dit og tilbake, kan han bestemme seg eller? Og kanskje han skulle vært mann nok til å stå for det han gjør etterhvert? Nei han der får jeg rett og slett vondt av å se på...! De kunne ikke fått inn noen mannfolk i år da, ikke bare en gjeng med gutter som fortsatt henger igjen på barnehagestadiet?! Anonymous poster hash: be13a...d50
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Han må da være tidenes fjerneste spiller? Hit og dit og tilbake, kan han bestemme seg eller? Og kanskje han skulle vært mann nok til å stå for det han gjør etterhvert? Nei han der får jeg rett og slett vondt av å se på...! De kunne ikke fått inn noen mannfolk i år da, ikke bare en gjeng med gutter som fortsatt henger igjen på barnehagestadiet?! Anonymous poster hash: be13a...d50 Hehe, synest at både casper og LORD Audun er noen pussige typer.. Ler og ler, dette er årets kommedien Anonymous poster hash: 9665e...8cc
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 De er 20 år? ;-) Anonymous poster hash: 9206b...61d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Nå tok jeg meg tid for å svare at jeg faktisk ikke gidder å diskutere et tvprogram med deltakere som har to hjerneceller hver. Ja, jeg ser litt på det, men det er fordi første uken var fantastisk morsom pga skuespillerne. Det er et spill, ingen står for hva de gjør der. Anonymous poster hash: 27f3e...121
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Greit nok at det er et spill men virkelig? Håper de jentene er smarte nok til å sende han hjem med første fly, men jeg har mine tvil gitt! Men ja, "Lord" Audun - som vil behandles som en av norges kongelige fordi han har kjøpt seg en tittel for 150,- og Casper er definitivt noe av det rareste jeg har sett på reality-tv. Anonymous poster hash: be13a...d50
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Det blir jo ikke noe morsomt hvis de skal ha oppegående personer med i serien.. Det må være som det er, to hjerneceller per pers.. blir det mer enn det, så gidder ihvertfall ikke jeg å følge med på det. Første uken , lo jeg så veldigt at jeg var gansperr i flere dager Anonymous poster hash: 9665e...8cc
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Det verste er at mange av de aldri vokser av seg den der.. "Oi jævlig deilig dame med de leppa og DE jura lissom.." Veldig gøy for, i dette tilfellet, 1 døgn.. Så fant de ut at gresset ikke var grønnere på den andre siden og skal tilbake til det gamle trygge. Det verste er jo hvordan han klarer å overbevise dama til at han er skikkelig trofast og til å stole på når han nettopp dumper partneren for ei med litt større pupper... Anonymous poster hash: 8a964...1d0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Tenker at det kan være litt synonymt med hvordan man er utefor også - siden man som kjent er seg selv 110%, men jeg kan jo ta feil.. Anonymous poster hash: be13a...d50
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes han Lorden er litt artig jeg da! Tipper han er litt sarkastisk/ironisk når han snakker om den Lordegreia Anonymous poster hash: 6cf23...c60
Theaen Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Casper = Spy Prøver å sjarmere damene, og når de blir interessert (fordi han har lagt opp til det) Så er de klengete og nøler ikke å prate drit om de. Prøver å spille kul, men er egentlig en forvokst drittunge. Savner å ha noen eldre gutter der, med litt mer mellom øra. Kan gjerne være barsnlige osv, men ikke på bekostning av andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå