Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Har så lyst til å strikke ett smykke og armbånd av stålwire. Noen som har gjort dette før? Om jeg skal ha på diverse perler og nips, tres disse på før jeg legger opp på strikkepinnene? Anonymous poster hash: 182e6...a08
Superdolly Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har aldri strikket av stålwire, men jeg har strikket med perler. Du må tre på perlene før du begynner å legge opp, og du må sørge for at du trer på nok perler til hele smykket ditt.
MammantilNurket Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har strikket med fiskesene - ble ganske fint, faktisk
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Å tusen takk for svar😊 Hvordan avslutter dere liksom. Tenker på låsen. Samler dere maskene i en lås eller lar smykket/armbåndet ha samme bredde hele veien? Anonymous poster hash: 182e6...a08
MammantilNurket Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Jeg strikket på rundpinne. Når man bruker fiskesene blir armbåndet elastisk slik at det lett kan lett tas av og på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå