Gå til innhold

Når blir kroppen normal igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en SA for godt over en mnd siden. Det rare er at kroppen fremdeles kjennes gravid ut! Jeg er slapp og trøtt, ligger på sofaen hele dagen og har ikke motivasjon til å gjøre noe. Kroppen funker rett og slett ikke! Sånn var jeg også i 1.tri i begge svangerskapene jeg har hatt.
Nå vil jeg bare blir ferdig med dette, og igjen leve et normalt liv! Sånn som det er nå, er jeg jo helt udugelig til noe som helst!

 

Noen som har opplevd lignende? Hvor lang tid tok det før kroppen var helt Seg Selv igjen??



Anonymous poster hash: 2552c...284
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg hadde MA i uke 14 ifjor følte jeg at kroppen min fysisk og psykisk gikk gjennom hele graviditeten. Det var de samme symptomene som i mitt første svangerskap som gikk helt fint.

Jeg var som deg slapp og trøtt mye. Mtp at kroppen ikke var gravid så føltes det som at boen andre hadde overtatt kroppen, noe som var forferdelig ubehagelig da det tross alt ikke var noe der. Jeg fikk melk og melkespreng hvis jeg hørte babygråt. Jeg ville også bare få alt til å gå vekk, men så lett var det dessverre ikke...

 

Heldigvis så er jo kroppene våre forskjellige og alle kan reagere forskjellig på dette. Har du snakket med legen din?

 

Sender deg mange gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sånn helt til i de siste dagene egentlig. Over en mnd siden jeg hadde utskrapning.. Men jeg ble jo ubeskrivelig deppa også etterpå, det hjelper jo ikke akkurat :P Fortsatt deppa nå, men kjenner jeg har mer energi enn da jeg gikk gravid og mnd MA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. Gynekologen sa til meg at jeg burde vente noen måneder før jeg prøvde å bli gravid igjen slik at kroppen kunne bli helt seg selv igjen. Så med andre ord så kan det ta litt tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...