Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Presset meg selv til å dra sammen med samboeren ut på noen få ærend i dag, og etter en halvtime var jeg heeelt utslitt... Måtte lukke øynene på vei hjem i bilen, og kjente jeg nesten ikke orket å gå ut av bilen engang når vi kom hjem... Sykemeldt pga sterk angst (sosial og generell angst) Anonymous poster hash: 9f9f3...079
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Jepp, helt normalt er der selv. Vil anbefale psykolog / psykiater, kan godt være du vil få det bedre med samtale og medisiner. Anonymous poster hash: 5343c...71a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Har begynt hos psykolog, en gang i uken. Gått til 4 timer, men ser ikke helt at d skal hjelpe enda... Håper det vil gjøre det etterhvert :-) Anonymous poster hash: 9f9f3...079
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Dette blir ikke snudd over natten. Jeg var så langt nede da jeg startet behandling at jeg kunne ikke snakke engang. Bare gråt. Helt grusomt. Sakte men sikkert har jeg krabber opp på et nivå nå som gjør at jeg kan gå alene på butikken, gå en liten tur osv. Kan ikke gå på kjøpesenter eller der det er mye lyd. Sliter meg totalt ut. Anonymous poster hash: 5343c...71a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Vil helst bare være hjemme jeg.. Men har barn så må ut i løpet av dagen. Men å gå på butikken må planlegges oppi hodet mitt nøye, alt i fra klokkeslett (pga minst mulig kunder) og må være en butikk hvor det er litt uoversiktelig, slik at jeg kan "gjemme" meg litt. Må kunne parkere nærmest mulig inngangen. Kjøpesenter/sentrum er uaktuelt, da blir jeg fullstendig utslitt. Følelsen av å besvime hele tiden.. Forferdelig! Har fått resept på angstdempende medisiner, men de blir man døsen av så tørr ikke ta de pga barna mine.. Vil være våken rundt de... Hi Anonymous poster hash: 9f9f3...079
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Vil helst bare være hjemme jeg.. Men har barn så må ut i løpet av dagen. Men å gå på butikken må planlegges oppi hodet mitt nøye, alt i fra klokkeslett (pga minst mulig kunder) og må være en butikk hvor det er litt uoversiktelig, slik at jeg kan "gjemme" meg litt. Må kunne parkere nærmest mulig inngangen. Kjøpesenter/sentrum er uaktuelt, da blir jeg fullstendig utslitt. Følelsen av å besvime hele tiden.. Forferdelig! Har fått resept på angstdempende medisiner, men de blir man døsen av så tørr ikke ta de pga barna mine.. Vil være våken rundt de... Hi Anonymous poster hash: 9f9f3...079
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Høres ut som eksponeringsterapi kan være fint for deg? Har dere snakket om at det kan være en mulighet? Flott at du får hjelp, håper med tiden at du kan ta deg en tur på senter uten å være utmattet etterpå pga angst. Og ikke slutt med å gå ut det du kan og handle på butikken. Hold på det du klarer og bygg opp med mer etterhvert som du mestrer det Anonymous poster hash: a6215...950
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Etter forrige legetime kastet jeg opp fordi legen mener nå at jeg bør begynne å jobbe 20 % igjen, for å presse meg selv... Det klarer jeg ikke... Og vet ikke hvordan jeg skal få sagt ifra godt nok! Gleder meg til neste time hos psykolog, mye enklere å snakke med henne. Men kan hun si ifra at jeg ikke skal jobbe de 20% enda? Klarer virkelig ikke, jobben/sjefen er en angsttrigger for meg... :-( Anonymous poster hash: 9f9f3...079
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Selv går jeg til psykiater og han kan skrive sykemelding. Vet ikke om det gjelder psykolog . Min behandler samarbeider godt med min fastlege, så de er enige om at fastlegen skriver sykemeldingene. Da blir det heller ikke rot hos NAV Jeg har fått beskjed om at vil ta tid før jeg skal begynne å tenke tanken på jobb igjen. De ser begge to at da kan vi kjapt starte fra begynnelsen igjen. Kroppen og psyken min er ikke klar for stress. Anonymous poster hash: 5343c...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå