Gå til innhold

Trives du der du bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ennå ikke funnet et sted jeg trives og lurer på hva som er galt med meg. Jeg orker ikke bo samme sted for lenge og flytter stadig. Er så rastløs og finner ikke noe sted jeg føler meg hjemme.

Er så lei å flytte men etter ett år eller to må jeg bare for stedet er FEIL. Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: 15c5d...9e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ennå ikke funnet et sted jeg trives og lurer på hva som er galt med meg. Jeg orker ikke bo samme sted for lenge og flytter stadig. Er så rastløs og finner ikke noe sted jeg føler meg hjemme.

Er så lei å flytte men etter ett år eller to må jeg bare for stedet er FEIL. Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: 15c5d...9e6

Jeg trivdes ikke der jeg bodde før, men trives veldig godt der jeg bor nå . Var på mange mange visninger i løpet av 2-3 år før jeg endelig fant ett hus jeg følte meg hjemme i med en gang! Og heldigvis fikk vi det.

Anonymous poster hash: 43cbf...7b3

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Elsker det! Første plassen jeg i voksen alder virkelig trives på:-)

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt. Føles som om vi bor sammen med både de under og over, veldigveldig lytt og gammelt her. Heldigvis bare midlertidig. Men kjenner meg veldig igjen i det du skriver, har enda ikke funnet det magiske stedet hvor jeg trives.

Anonymous poster hash: d988e...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...