Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Har tvillinger, så orker ikke å styre med så mye. Er det OK med snitter med karbonade, laks/eggerøre, reker etc? Bestiller et sted jeg har fått anbefalt. Også blir det hjemmelagde kaker og kaffe selvfølgelig. Anonymous poster hash: 2bdc4...ff3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 SNITTER, selvfølgelig. Autocorrect! Anonymous poster hash: 2bdc4...ff3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Synes ikke det er kjipt. Det blir sikkert en hyggelig navnefest. Anonymous poster hash: d7ecc...51e
☆☆☆ Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Nei, slettes ikkje kjipt. Her blir faktisk gryterett vurdert, utan at eg trur gjestane blir fornærma av det. Det er jo kakene som er hovedretten uansett
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Snitter er super navnefest mat, og helt vanlig å servere det og kaker- Anonymous poster hash: 7267f...697
Steget Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 vi har fått snitter i barnedåp. ingen som reagerte på det! godt det :-) selv hadde vi endel gjester med lang reisevei om valgte derfor å servere lasagne, litt mere mat på en måte. bestilte det og alle var fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes det er ganske kjipt. Det er mat jeg forbinder med folk som har mer penger enn de har godt av og som ikke gidder å legge noe arbeid i å gi gjestene en fin dag, pliktmat. Anonymous poster hash: ca498...157
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Haha. Gikk bare inne for å se hva snutter var. Så for meg noe pizzasnurrer eller noe som ligner på snurring. Nei snitter er ikke kjipt synes jeg. Anonymous poster hash: 22ae5...f00
Himmel og hav Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Snitter er godt og kjempefin mat til en sånn anledning!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes det er litt kjipt... helt greit, men litt sånn gravøl på bedehuset-aktig. Anonymous poster hash: 398ba...573
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes det er ganske kjipt. Det er mat jeg forbinder med folk som har mer penger enn de har godt av og som ikke gidder å legge noe arbeid i å gi gjestene en fin dag, pliktmat. Anonymous poster hash: ca498...157 De rike serverer ikke snitter, de har selvsagt leid inn en kokk eller leid en hel restaurant :-) Anonymous poster hash: d7ecc...51e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Hehe! Er enig at det er litt begravelsesaktig, men det smaker jo godt. Er vanligvis veldig glad i å lage mat og diske opp, men akkurat nå er det litt hektisk! Hi Anonymous poster hash: 2bdc4...ff3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes det er ganske kjipt. Det er mat jeg forbinder med folk som har mer penger enn de har godt av og som ikke gidder å legge noe arbeid i å gi gjestene en fin dag, pliktmat. Anonymous poster hash: ca498...157 De rike serverer ikke snitter, de har selvsagt leid inn en kokk eller leid en hel restaurant :-) Anonymous poster hash: d7ecc...51e De rike som bryr seg om gjestene sine, ja. De som bare vil ha det enklest mulig serverer snitter gjerne etterfulgt av en alt for søt kake med det er lagt ned mye arbeid i pytingen av (ikke av vertskapet) men som smaker bare ekstremt søtt. Anonymous poster hash: ca498...157
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Snitter er digg. Anonymous poster hash: 72b50...8fa
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 Vi hadde snitter i barnedåpen. Alle var fornøyde med det... Men så hører vi til bedehusmiljøet også da...kanskje derfor alle var fornøyd Anonymous poster hash: 22226...1a5
Syrin84 Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 Trist at man må i begravelse for å få snitter! Nå fikk jeg skikkelig snuttesnitte cravings.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Snuttesnitte er herlig! Jeg elsker det selv. Kan få vann i munnen av å tenke på det. Har alltid snitter på min egen bursdag. Hi Anonymous poster hash: 2bdc4...ff3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 Snitter er litt kjipt ja. Var i dåp et sted 3 timer unna, og fikk servert snitter. 3 snitter til hver! Mannfolka i følget måtte spise seg mette på kakebordet, for å si det sånn. Dessuten synes jeg snitter er forbeholdt begravelser og møtevirksomhet. Anonymous poster hash: c9400...fdd
Stjernemagnolia Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 I vår familie har vi fått snitter flere ganger ved dåp/navnefest. Har aldri tenkt over det er rart eller smålig. Synes snitter smaker deilig og har vært storfornøyd med valget deres av mat. Blir kaker og kaffe etterpå så koser meg masse. Tenker som så jeg er gjest og glad bare jeg blir invitert til den store dagen til barnet og foreldrene.
IreneUtålmodig Skrevet 6. mars 2014 #21 Skrevet 6. mars 2014 Har ca alltid snitter til dåp/konfirmasjon. Finner noen private som lager litt spesielle/ekstra gode. Koster bittelitt mer men verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå