LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Begynner å bli sent for en trøtt og gammal skrott, ingenting på tv, og utsikter til å bli vekket kl 5.15 imorgen også. Jaja, fordelen med det er at man er ferdig med alt av husarbeid før fuglene fiser, og middagen er ferdiglaget kl 08. *sukk*
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Hehe ja man kan jo snu døgnet på både den ene og den andre måten God natt
bIomstre Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Hehe ja man kan jo snu døgnet på både den ene og den andre måten God natt Ja ho der blir det nok gøy å dra på tur med (Husk å ta med noe hardt til å slå henne i hodet med hvis hun begynner å kvitre for tidlig!)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2014 Hehe ja man kan jo snu døgnet på både den ene og den andre måten God natt Ja ho der blir det nok gøy å dra på tur med (Husk å ta med noe hardt til å slå henne i hodet med hvis hun begynner å kvitre for tidlig!) Hånei- når jeg endelig en sjelden gang kommer meg bort fra minisprell, så skal jeg jaggu SOVE LENGE også. Ah, tenk så fantastisk, en hel natt uten å bli vekket, og å kunne soooove så lenge man gidder! *Lykke* Vi må få til denne turen, Moota!
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Hehe ja man kan jo snu døgnet på både den ene og den andre måten God natt Ja ho der blir det nok gøy å dra på tur med (Husk å ta med noe hardt til å slå henne i hodet med hvis hun begynner å kvitre for tidlig!) Hånei- når jeg endelig en sjelden gang kommer meg bort fra minisprell, så skal jeg jaggu SOVE LENGE også. Ah, tenk så fantastisk, en hel natt uten å bli vekket, og å kunne soooove så lenge man gidder! *Lykke* Vi må få til denne turen, Moota! Og jeg som er litt redd for at om jeg tar noen cider så må vi kjøre tidlig. Ender vel opp flere timer på dib fordi LillaGorilla aldri vil våkne og stå opp Om du trenger å sove en hel natt denne helga kan jeg hente deg som avtalt, lage middag i huset så kan du gå i vogna å legge deg Skal ikke stå på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå