Gå til innhold

Sorry, dumt spørsmål...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er karneval i barnehagen. Skal ungen ha på eller ha med kostyme?



Anonymous poster hash: 9b287...9b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sikkert ha på når dere kommer. Ikke vet jeg, men jeg hadde sendt ungen med kostymet på :)

 

Anonymous poster hash: 56483...2a9

Skrevet

Det er lettest for personalet om dere leverer poden ferdig pyntet :D

Ellers kan det bli vel travelt i garderoben tenker jeg.

 

Vi fikk i allefall alltid beskjed om ferdig ved levering på slike dager.

 

Anonymous poster hash: 052f6...4c6

Skrevet

Ta det på hjemme eller at du selv hjelper barnet i garderoben når dere kommer.



Anonymous poster hash: 486cb...733
Skrevet

Barna kledde seg hjemme om de ville. Lillebror nektet en gang, da hadde jeg med.. Bhg sa det gikk helt fint :)

Skrevet

Hjemme, lettest for alle på en slik hektisk dag ;-)

Hilsen førskolelærer (snart;-))

 

Anonymous poster hash: f552a...601

Skrevet

Jeg kledde selv på da vi kom i bhg. Ene og alene fordi kostymene ikke passet i dressen. Spesielt prinsessekjolen til eldste med svær ring i bunn. Og vingene til yngste gikk heller ikke så bra i dressen. Men hadde levert i kostyme om det var fysisk mulig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...