Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Men det er karneval i barnehagen. Skal ungen ha på eller ha med kostyme? Anonymous poster hash: 9b287...9b7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Skal sikkert ha på når dere kommer. Ikke vet jeg, men jeg hadde sendt ungen med kostymet på Anonymous poster hash: 56483...2a9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Det er lettest for personalet om dere leverer poden ferdig pyntet Ellers kan det bli vel travelt i garderoben tenker jeg. Vi fikk i allefall alltid beskjed om ferdig ved levering på slike dager. Anonymous poster hash: 052f6...4c6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Ta det på hjemme eller at du selv hjelper barnet i garderoben når dere kommer. Anonymous poster hash: 486cb...733
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Barna kledde seg hjemme om de ville. Lillebror nektet en gang, da hadde jeg med.. Bhg sa det gikk helt fint
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Hjemme, lettest for alle på en slik hektisk dag ;-) Hilsen førskolelærer (snart;-)) Anonymous poster hash: f552a...601
Bananen Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Jeg kledde selv på da vi kom i bhg. Ene og alene fordi kostymene ikke passet i dressen. Spesielt prinsessekjolen til eldste med svær ring i bunn. Og vingene til yngste gikk heller ikke så bra i dressen. Men hadde levert i kostyme om det var fysisk mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå