Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Skal vi bruke nanny metoden? Nå så dusjer vi (ikke daglig), leser bok, og legger han i sin egen seng. Han spretter ut og det ender med gråt og bæljing. I dag kjøpte jeg bamse til han, kanskje det hjelper etterhvert. Hvordan legger dere deres barn på rundt 3år? Eller hvis dere har opplevd dette strevet hvordan ble dere kvitt det? Jeg har 2 større gutter fra før, men husker ikke hva vi gjorde, det gikk seg bare til... Anonymous poster hash: 494de...aa8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Mine har prøvd seg på å stå opp igjen, men etter noen kvelder hvor de rolig blir flyttet tilbake til sengen, så har de sluttet med det. Det er mest protester (hyl/skrik/raserianfall..) første dagen. Om de står opp igjen, gir jeg ingen annen oppmerksomhet enn å bære dem i seng igjen og si "nå er det natt og du må sove". Anonymous poster hash: 13a1c...334
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Gjort som hun over. Ble protester 3 dager på rad, men nå sovner hn med en.gang. steller, kveldsmat, tannpuss, bok, nattasang kyss og klem og gå ut. Sovner i løpet av 10 min;) Anonymous poster hash: 16a6e...481
valkyrien Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Vi går på badet og steller, så inn i senga, sier natta, pakker rundt dyne, og går ut av rommet. Som regel blir det stille med en gang.
Honningmelon Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Går på badet og pusser tenner, har på pysj og går på do. Finner koseklut og smokk og så opp i senga. Så synger jeg en til to sanger som hun bestemmer. Sier natta og går ut. Stort sett stille med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå