Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hva bruker du til ditt barn? Anonymous poster hash: 59361...9e7
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 D-vit dråper, tran går ikke ned. Anonymous poster hash: bed74...2b3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 D-vitamindråper, når jeg husker det. Har gulpebaby, så tran er uaktuelt(har prøvd, men jeg orket ikke den tranlukta av alt) Anonymous poster hash: 5f426...013
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Begge ungene våres fikk d-vitamin frem til de var 4 mnd. Etter at vi introduserte fast føde, fikk dem tran med sitron smak. Siden den dag i dag elsker begge det De sluker det helt rått! Anonymous poster hash: 40f53...2ef
mamma_til_verdens_beste Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Bruker vel egentlig ingen av delene.Men hvis man får i barnet sitt tran, så er jo det absolutt best.Sønnen min har gode verdier av vitaminer.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 D vitamin Anonymous poster hash: c97a6...130
Modesty Blaise. Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Ja takk, begge deler Vi klarer ikke å få henne opp på 5 ml pr dag, så hun får 2,5 ml på kvelden, og et par dråper med d-vitamin i grøten hver morgen. Og her i huset serveres tran til naken knøttebøtt under kveldsstellet, jeg takler ikke lukten sånn ellers...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 D-vitamin dråper. Orker ikke den tranlukta av ungen. Anonymous poster hash: 2dd13...40e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Det er ikke slik at D-dråper erstatter tran. I tran får man også omega3 som er veldig viktig for utviklingen av babyens nervesystem. Så at mor ikke orker lukta av tran blir en rent idiotisk argument! Anonymous poster hash: fd039...aa9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Han får Eskimo-3 Kids :-) Anonymous poster hash: 25bb4...3c1
Cat_Woman Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Vi brukte D-vitamindråper da han var baby, siden vi rett og slett ikke fikk i ham tran. Da han var litt over året gikk det plutselig greit med tran, og nå (2 år) liker han det faktisk. Han tar først en skje tran, og så en med Sanasol da, og det er Sanasolen som er mest stas.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Har gitt tran til lillebror ikke ville mer. Da ble det omega-3-fisker på begge hver kveld, de elsker det :-) Anonymous poster hash: ad750...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå