Gå til innhold

Tran eller d-vitamindråper


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du til ditt barn?

 

Anonymous poster hash: 59361...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D-vit dråper, tran går ikke ned.

 

Anonymous poster hash: bed74...2b3

Skrevet

D-vitamindråper, når jeg husker det.

Har gulpebaby, så tran er uaktuelt(har prøvd, men jeg orket ikke den tranlukta av alt)



Anonymous poster hash: 5f426...013
Skrevet

Begge ungene våres fikk d-vitamin frem til de var 4 mnd. Etter at vi introduserte fast føde, fikk dem tran med sitron smak. Siden den dag i dag elsker begge det :) De sluker det helt rått!

 

Anonymous poster hash: 40f53...2ef

Skrevet

Bruker vel egentlig ingen av delene.
Men hvis man får i barnet sitt tran, så er jo det absolutt best.

Sønnen min har gode verdier av vitaminer.


 

Skrevet

D vitamin :)

 

Anonymous poster hash: c97a6...130

Skrevet

Ja takk, begge deler :P

Vi klarer ikke å få henne opp på 5 ml pr dag, så hun får 2,5 ml på kvelden, og et par dråper med d-vitamin i grøten hver morgen.

 

Og her i huset serveres tran til naken knøttebøtt under kveldsstellet, jeg takler ikke lukten sånn ellers...

Skrevet

D- vit dråper :)

Skrevet

D-vitamin dråper. Orker ikke den tranlukta av ungen.  :P



Anonymous poster hash: 2dd13...40e
Skrevet

Det er ikke slik at D-dråper erstatter tran.

I tran får man også omega3 som er veldig viktig for utviklingen av babyens nervesystem.

 

Så at mor ikke orker lukta av tran blir en rent idiotisk argument!



Anonymous poster hash: fd039...aa9
Skrevet

Han får Eskimo-3 Kids :-)



Anonymous poster hash: 25bb4...3c1
Skrevet

Vi brukte D-vitamindråper da han var baby, siden vi rett og slett ikke fikk i ham tran. Da han var litt over året gikk det plutselig greit med tran, og nå (2 år) liker han det faktisk. Han tar først en skje tran, og så en med Sanasol da, og det er Sanasolen som er mest stas.

Skrevet

Har gitt tran til lillebror ikke ville mer. Da ble det omega-3-fisker på begge hver kveld, de elsker det :-)

 

Anonymous poster hash: ad750...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...