Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden? Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen? Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i. Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Hva med å sende henne en pm? Hun har ingen problemer med å ta opp egne irritasjonsmomenter med andre brukere i plenum, så jeg tenkte at hun ikke hadde noe imot å svare for seg selv sånn at flere kan få gleden av hennes velformulerte svar. Hi Anonymous poster hash: d1aea...d30
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden? Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen? Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i. Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30 Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå Anonymous poster hash: ca365...8a6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden? Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen? Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i. Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30 Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå Anonymous poster hash: ca365...8a6 Jeg prøver å snakke et språk hun forstår. Anonymous poster hash: d1aea...d30
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden? Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen? Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i. Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30 Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå Anonymous poster hash: ca365...8a6 Jeg prøver å snakke et språk hun forstår. Anonymous poster hash: d1aea...d30 I mine øyne sank du til hennes nivå, kanskje til og med litt under Anonymous poster hash: ca365...8a6
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Hva med å sende henne en pm?Hun har ingen problemer med å ta opp egne irritasjonsmomenter med andre brukere i plenum, så jeg tenkte at hun ikke hadde noe imot å svare for seg selv sånn at flere kan få gleden av hennes velformulerte svar. Hi Anonymous poster hash: d1aea...d30 Så det var ikke slik at du oppriktig lurte på disse spm, du håpet bare på litt action her inne?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden? Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen? Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i. Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30 Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå Anonymous poster hash: ca365...8a6 Jeg prøver å snakke et språk hun forstår. Anonymous poster hash: d1aea...d30 I mine øyne sank du til hennes nivå, kanskje til og med litt under Anonymous poster hash: ca365...8a6 Å nei! Nå ble jeg skikkelig lei meg, altså. Anonymous poster hash: d1aea...d30
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Hva med å sende henne en pm?Hun har ingen problemer med å ta opp egne irritasjonsmomenter med andre brukere i plenum, så jeg tenkte at hun ikke hadde noe imot å svare for seg selv sånn at flere kan få gleden av hennes velformulerte svar. HiAnonymous poster hash: d1aea...d30 Så det var ikke slik at du oppriktig lurte på disse spm, du håpet bare på litt action her inne? Joda, jeg lurer virkelig på hvorfor hun er så sint. Hi Anonymous poster hash: d1aea...d30
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden? Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen? Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i. Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30 Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå Anonymous poster hash: ca365...8a6 Jeg prøver å snakke et språk hun forstår. Anonymous poster hash: d1aea...d30 I mine øyne sank du til hennes nivå, kanskje til og med litt under Anonymous poster hash: ca365...8a6 Å nei! Nå ble jeg skikkelig lei meg, altså. Anonymous poster hash: d1aea...d30 Bare smiler jeg Tenker på hvilke diagnoser du har, eller burde hatt Anonymous poster hash: ca365...8a6
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Bare smiler jeg Tenker på hvilke diagnoser du har, eller burde hatt Anonymous poster hash: ca365...8a6 Så hyggelig! Alle fortjene å smile ein gang pr dag. Anonymous poster hash: d1aea...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå