Gå til innhold

Mamma med 2 små


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden?

 

Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen?

 

Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i.

 

Hvilke verdier og regler lærer du barna dine?

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sende henne en pm?

Skrevet

Hva med å sende henne en pm?

Hun har ingen problemer med å ta opp egne irritasjonsmomenter med andre brukere i plenum, så jeg tenkte at hun ikke hadde noe imot å svare for seg selv sånn at flere kan få gleden av hennes velformulerte svar.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Skrevet

Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden?

 

Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen?

 

Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i.

 

Hvilke verdier og regler lærer du barna dine?

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå ;)

 

Anonymous poster hash: ca365...8a6

Skrevet

 

Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden?

Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen?

Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i.

Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30

Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå ;)Anonymous poster hash: ca365...8a6

Jeg prøver å snakke et språk hun forstår.

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Skrevet

 

 

Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden?

Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen?

Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i.

Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30

Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå ;)Anonymous poster hash: ca365...8a6
Jeg prøver å snakke et språk hun forstår.

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

I mine øyne sank du til hennes nivå, kanskje til og med litt under :)

 

Anonymous poster hash: ca365...8a6

Skrevet

 

Hva med å sende henne en pm?

Hun har ingen problemer med å ta opp egne irritasjonsmomenter med andre brukere i plenum, så jeg tenkte at hun ikke hadde noe imot å svare for seg selv sånn at flere kan få gleden av hennes velformulerte svar.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Så det var ikke slik at du oppriktig lurte på disse spm, du håpet bare på litt action her inne?

Skrevet

Two wrongs don't make a right. 

Skrevet

 

 

 

Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden?

Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen?

Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i.

Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30

Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå ;)Anonymous poster hash: ca365...8a6
Jeg prøver å snakke et språk hun forstår.

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

I mine øyne sank du til hennes nivå, kanskje til og med litt under :)

 

Anonymous poster hash: ca365...8a6

Å nei! Nå ble jeg skikkelig lei meg, altså.

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Skrevet

 

 

Hva med å sende henne en pm?

Hun har ingen problemer med å ta opp egne irritasjonsmomenter med andre brukere i plenum, så jeg tenkte at hun ikke hadde noe imot å svare for seg selv sånn at flere kan få gleden av hennes velformulerte svar.

HiAnonymous poster hash: d1aea...d30

Så det var ikke slik at du oppriktig lurte på disse spm, du håpet bare på litt action her inne?

Joda, jeg lurer virkelig på hvorfor hun er så sint.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Skrevet

 

 

 

 

Hvor gammel er du? Og hvorfor er du så sint hele tiden?

Har du dårlig selvtillit? Lever du i et dårlig forhold? Skulle du ønske at du fikk mer oppmerksomhet i hverdagen?

Jeg blir litt fascinert over at et menneske kan svare så gjennomført usympatisk i tilsynelatende alle tråder du deltar i.

Hvilke verdier og regler lærer du barna dine? Anonymous poster hash: d1aea...d30

Du framstår jo sånn passe ræva selv her nå ;)Anonymous poster hash: ca365...8a6
Jeg prøver å snakke et språk hun forstår.

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

I mine øyne sank du til hennes nivå, kanskje til og med litt under :)

 

Anonymous poster hash: ca365...8a6

Å nei! Nå ble jeg skikkelig lei meg, altså.

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Bare smiler jeg :) Tenker på hvilke diagnoser du har, eller burde hatt :)

 

Anonymous poster hash: ca365...8a6

Skrevet

Bare smiler jeg :) Tenker på hvilke diagnoser du har, eller burde hatt :)Anonymous poster hash: ca365...8a6

Så hyggelig!

 

Alle fortjene å smile ein gang pr dag.

 

Anonymous poster hash: d1aea...d30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...