Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Jeg og mannen min er svært slitne for tiden. Vi har tatt på oss ALT for mye å gjøre. Vi er også veldig ofte syk, bare de siste 4 ukene har jeg hvert forkjølet to ganger og spysyken 2 ganger og kun vanlig diare 1 gang. Mannen min har også hvert mye syk, men barna er friske. Er vi så mye syke fordi vi er så slitne?! Ingen av oss har hvert så mye syk tidligere! Anonymous poster hash: 6c645...b23
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Det kan det absolutt! Ingen tvil om det! Ta vare paa dere selv! Anonymous poster hash: 199dc...d9f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Uten tvil. Og så mye syk du og han har vært i det siste så må dere ta grep! Anonymous poster hash: 41df5...866
kiki1980 Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 O,ja! Etter to tette har jeg vært syk nesten hele 6måneder.lungebetennelse, hver virus som kom min vei, noro, feber alt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Ja det vil jeg tro. Med to tette og ingen som sover hele natten (enorme søvnproblemer med elste). E snart 4 år siden jeg sov en hel natt, og det kjennes. Hver gang vi har mye å gjøre så er vi syke på rundgang. I februar fikk 3 av 4 influensa, 2 runder omgangsyke hvor alle har syke, en bihulebetendelse, og en kraftig halsbetendelse. Anonymous poster hash: 7b203...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå