Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Vurderer å reise alene til syden med to barn på 2,5 og 9 år. Men er litt usikker på hvordan det kommer til å bli... Var en tur i sommer, men da var faren også med. Noen som har erfaringer med å reise alene med 2 eller flere barn? Tips? Vi tenker å reise om et par uker i så fall... Anonymous poster hash: 62c7b...bd0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Det lurer jeg også på. Men jeg er sikker på at det kommer til å gå veldig bra Hvor vil du reise? Anonymous poster hash: 3e0bc...4f3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Det kommer an på hvor moden 9- åringen er. Jeg tør ikke reise alene med baby/lite barn i frykt for hva som kan skje dersom noe skulle skje med meg. Men hvis 9- åringen kan være til hjelp med 2- åringen.... kanskje. Anonymous poster hash: 81cbf...4ab
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Det kommer an på hvor moden 9- åringen er. Jeg tør ikke reise alene med baby/lite barn i frykt for hva som kan skje dersom noe skulle skje med meg. Men hvis 9- åringen kan være til hjelp med 2- åringen.... kanskje. Anonymous poster hash: 81cbf...4ab Hun er ganske moden... Men tenker også på at noe kan skje... Mest sannsynlig går det fint, men man har jo ingen garantier... Anonymous poster hash: 62c7b...bd0
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Det lurer jeg også på. Men jeg er sikker på at det kommer til å gå veldig bra Hvor vil du reise? Anonymous poster hash: 3e0bc...4f3 Må være et sted det er varmt nå. Blir nok Gran canaria sannsynligvis. Anonymous poster hash: 62c7b...bd0
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Reis, det går så bra så Jeg har reist mye med min 2 alene siste gang jeg reiste alene var nå i vinterferien. Da dro vi til Disney World i Florida. Mine er 2 og snart 7 år .
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har egentlig aldri vært skeptisk til det. Ting kan skje uansett hvor man er, man kan ikke være bekymret for alt:) Reis og kos dere:) Anonymous poster hash: a11b1...409
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Reis, det går så bra så Jeg har reist mye med min 2 alene siste gang jeg reiste alene var nå i vinterferien. Da dro vi til Disney World i Florida. Mine er 2 og snart 7 år . Det var imponerende. Jeg har også lyst til å reise til Disney World med mine 2. Kan du fortelle litt mer hvordan du gjorde det? - hvilket flyselskap - fly til Orlando? Hotell å anbefale? Leide du bil alene med to små? Hvor lenge borte, etc? Ellers har jeg også reist mye alene med mine 2. Vi var i Disneyland Paris allerede da minste var 5mndr, har vært i London 2 ganger, Danmark, Sverige, Tyrkia, skal til Hellas i sommer. Har gått veldig fint. Anonymous poster hash: 992ea...fd6
Monica Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Reis og kos dere. Selv har jeg reist mye alene med mine 2 barn. De er nå 12 og 6 år. Men reiste med de fra de var 2 og 8 år. Og i sommer så reiser vi på en liten rundreise i Europa. Vi starter i Roma og ender opp i Paris, vi skal bo i 6 forskjellige byer. Gleder meg masse. Barna elsker å reise og.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Reis, det går så bra så Jeg har reist mye med min 2 alene siste gang jeg reiste alene var nå i vinterferien. Da dro vi til Disney World i Florida. Mine er 2 og snart 7 år . Det var imponerende. Jeg har også lyst til å reise til Disney World med mine 2. Kan du fortelle litt mer hvordan du gjorde det? - hvilket flyselskap - fly til Orlando? Hotell å anbefale? Leide du bil alene med to små? Hvor lenge borte, etc? Ellers har jeg også reist mye alene med mine 2. Vi var i Disneyland Paris allerede da minste var 5mndr, har vært i London 2 ganger, Danmark, Sverige, Tyrkia, skal til Hellas i sommer. Har gått veldig fint. Anonymous poster hash: 992ea...fd6 Kan absolutt anbefales Vi dro med Norwegian til Fort Lauderdale, bodde en natt på et av flyplass motellene, fikk en limo til å plukke oss opp der som kjørte oss ned til Disney World. Vi bodde på et ganske dyrt hotell inne i Disney som het Disneys Beach Club som ligger tvers ovenfor boardwalk og 5 min unna epcot Vi var der i 5 dager og tok så samme limoen tilbake til Fort Lauderdale og var der i 6 dager, da var vi masse på stranden og en tur i the everglads hvor vi kjørte båt i i sumpen og så på alligatorene Det kan virkelig anbefales
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #11 Skrevet 7. mars 2014 Reis, det går så bra så Jeg har reist mye med min 2 alene siste gang jeg reiste alene var nå i vinterferien. Da dro vi til Disney World i Florida. Mine er 2 og snart 7 år . Det var imponerende. Jeg har også lyst til å reise til Disney World med mine 2. Kan du fortelle litt mer hvordan du gjorde det? - hvilket flyselskap - fly til Orlando? Hotell å anbefale? Leide du bil alene med to små? Hvor lenge borte, etc? Ellers har jeg også reist mye alene med mine 2. Vi var i Disneyland Paris allerede da minste var 5mndr, har vært i London 2 ganger, Danmark, Sverige, Tyrkia, skal til Hellas i sommer. Har gått veldig fint. Anonymous poster hash: 992ea...fd6 Kan absolutt anbefales Vi dro med Norwegian til Fort Lauderdale, bodde en natt på et av flyplass motellene, fikk en limo til å plukke oss opp der som kjørte oss ned til Disney World. Vi bodde på et ganske dyrt hotell inne i Disney som het Disneys Beach Club som ligger tvers ovenfor boardwalk og 5 min unna epcot Vi var der i 5 dager og tok så samme limoen tilbake til Fort Lauderdale og var der i 6 dager, da var vi masse på stranden og en tur i the everglads hvor vi kjørte båt i i sumpen og så på alligatorene Det kan virkelig anbefales Da har dere hatt en fin ferie sikkert;) hva betalte dere for limoen, det et jo tross alt i overkant av 3 timers kjøretur? Vi har også vært i Disney world mm nå i vinterferien og er nå i Miami men vi leide bil vi da:) Anonymous poster hash: acd3f...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå