Bustetroll Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Var innom der istad på vei hjem, og det så jo riktig så koselig ut ! Det var jo bare 2 damer og 2 babyer der på det tidspunktet, men jeg antar at det er litt mer på en Lørdag.. Noen som pleier å være der? Hvor fult er det på en Lørdag? Vet det kommer an på været, men ved en tåkete dag som denne, hvordan er ståa? Er det slik som på Oslo city på en Lørdag? At man omtrent ikke kan bevege seg rundt pga mye mennesker, eller er det greit med plass slik at alle kan leke?Hvordan er spesielt småbarnsavdelingen? Min er jo bare 16 mnd, men vil så gjerne finne på noe gøy med henne! Men jeg takler ikke VELDIG mye folk. (Barn og bråk går bra) Det må gå an å leke det uten å bli skvist
Mrs.PIN Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Hvis du er der når det åpner er det ikke så ille, men 12'ish på lørdager blir det mye folk, spesielt om det regner. Er ikke like mange folk i småbarnsavdelingen da;) Kan anbefale Leos lekeland på Oppsal i Oslo også. Vi har begynt å dra dit i stedet, men Hurlumheihuset er fint det også, altså!
Bustetroll Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2014 Hvis du er der når det åpner er det ikke så ille, men 12'ish på lørdager blir det mye folk, spesielt om det regner. Er ikke like mange folk i småbarnsavdelingen da;) Kan anbefale Leos lekeland på Oppsal i Oslo også. Vi har begynt å dra dit i stedet, men Hurlumheihuset er fint det også, altså! Jeg bor rett ved hurlumhei, så det er litt lettere, hehe Når åpner det da? Tenkte å dra lenge før 12
Mrs.PIN Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Det skjønner jeg godt;) Det åpner 10 på lørdag og søndag og 11 i ukedagene!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Har vært der 10 på en lørdag og 14 på en lørdag. 10 var det behagelig å være der, 14 var det KAOS! Er gøy for de små der og, ballrom, sklie osv. Og min på 1 1/2 var rundt på alle aktivitetene der for store barn og med oss, og koste seg veldig Anonymous poster hash: 827a0...438
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 I helgene er det mange bursdager der, så det er greit å være der før alle bursdagene tar av. Alle mine har vært det i mange bursdager og når det er 10-12 bursdager i løpet av en dag, blir det mye lyd. Da mine var små, var det noen ganger store barn i småbarnsavdelingen og ingen som hentet dem ut. Anonymous poster hash: 5cad5...210
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Ville heller dratt på leos på Oppsal. Større og mye bedre lekeplass for de små der. Dere kommer også gratis inn på Leos
Bustetroll Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2014 Ville heller dratt på leos på Oppsal. Større og mye bedre lekeplass for de små der. Dere kommer også gratis inn på Leos å såpass ? Trodde leos var dyrere jeg Men er så greit å få det i nærheten.. Jeg ville nok evt dratt på leos i bærum. Er jo fra Røa og all familie er der, så kan jeg slå 2 fluer i en smekk:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå