Gå til innhold

Flere enn meg som tror at alle menn lyger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg klarer bare ikke å stole på menn :(

Hvordan tørre å tro på det menn sier??

Anonymous poster hash: d2931...397

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tro på det noen sier?

Man må jo bare.. Jeg vet at samboeren juger i blant, heldigvis om små ting, men stoler jo på han..

Skrevet

Jeg kjenner ingen som er så ærlige som min mann. Tror ikke menn generelt er mer ærlige enn kvinner, du har nok dessverre bare møtt feil folk.... Håper du finner noen som er verdt å stole på, da!

Skrevet

Eg går endå lenger, eg trur alle menn, kvinner og barn lyg. Ikkje dermed sagt at ein ikkje er til å stole på i den større samanhengen.

Skrevet

Håper jeg snart treffer hyggelige menn ja

Hi

Anonymous poster hash: d2931...397

Skrevet

Alle lyver. Man kan ikke la vær å stole på folk av den grunn. Det er forskjell på å lyve om hvem som faktisk tok den siste sjokoladebiten og å lyve om hvem som har tømt sparekontoen for 150.000. 

Skrevet

Jeg tror også alle menn lyver.

Anonymous poster hash: 7786b...506

Skrevet

Alle kvinner lyver også, så der stiller vi ganske så likt, gitt. 

Det betyr likevel ikke at alle kvinner eller alle menn er egoistiske, ufølsomme idioter det ikke går an å stole på.

Skrevet

Alle lyver inn i mellom. Men ikke alle menn lyver om viktige og betydelige ting.

Anonymous poster hash: bb5c1...28c

Skrevet

Jepp er der jeg og. De sier det de tror vi vil høre men gjør ikke det de sier...

Er drittlei mannfolk, når jeg endelig tror jeg har funnet en voksen god mann så viser han seg å være like bedragende som alle de andre.

Sorry er bare litt lei de og akkurat blitt såret av en

Anonymous poster hash: 0cd4d...966

Skrevet

Jepp er der jeg og. De sier det de tror vi vil høre men gjør ikke det de sier...

Er drittlei mannfolk, når jeg endelig tror jeg har funnet en voksen god mann så viser han seg å være like bedragende som alle de andre.

Sorry er bare litt lei de og akkurat blitt såret av enAnonymous poster hash: 0cd4d...966

Hei

Unnskyld at jeg spør, men hva har de løyet om?

Når det kommer til kjærlighet, så vet jeg at menn kan gå langt for å lyve.

Anonymous poster hash: ab3a9...811

Skrevet

Jeg tror at alle har små hvite løgner, men langt ifra alle lyger om viktige ting.

Du skulle møtt min omgangskrets, da hadde du nok fått et helt annet syn på menn.

Anonymous poster hash: 288db...dc8
Skrevet

Sorry er bare litt lei de og akkurat blitt såret av enAnonymous poster hash: 0cd4d...966

Hei

Unnskyld at jeg spør, men hva har de løyet om?

Når det kommer til kjærlighet, så vet jeg at menn kan gå langt for å lyve.Anonymous poster hash: ab3a9...811

Jeg er veldig ærlig om hva jeg ønsker i ett forhold og hvordan jeg ikke ønsker det.

Men jeg sier at kommunikasjon og gjensidig respekt er viktig det er man alltid enig i. Så plutselig så kommuniserer man ikke. Sier han er forelsket i meg, men ser etter andre jenter. Hele tiden gjør motsatt av det han sier.

Plutselig nå trengte han tid til å tenke og gir meg en kald skulder og jeg får ikke avslutta det pga han må tenke sånn bare ignorere. Sorry jeg er litt bitter for øyeblikket. Har vært altfor snill og føler de fleste menn nå vil ha bitchy damer som skal fortelle de hva de skal gjøre. Jeg mener man er voksen så skal man ikke passe på hva den andre gjør og man må vise selv og si selv hva man ønsker.

Anonymous poster hash: 0cd4d...966

Skrevet

Nja bryr meg ikke. Jeg er kvinne og lyver jeg også så det går opp i opp :)

Anonymous poster hash: a69aa...b7d

Skrevet

Jeg har alltid hatt problemer med å stole på menn, og så på alle som uærlige møkkaposer.

Helt til jeg møtte den riktige mannen. Suppete, javel, men sant.

Alle lyver om små ting, noen lyver om store ting. Det er ikke dermed sagt at alle menn er uærlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...