Gå til innhold

hvor mange kaker trenger man til 43 personer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 16a92...be3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger vel ikke så mange flere kaker enn i andre selskap, er vel heller størrelsen på kakene det kommer an på. Jeg syns at alle skal ha anledning til å få smakt på alt. Hadde lagd kringle, bløtkake og sjokoladekake i langpanne. Kransekake i finere selskap. Muffins/cupcakes?

Anonymous poster hash: 604a1...388

Skrevet

det er snakk om en konfirmasjon.

Skrevet

Hadde gått for marsipankake, oreokake, sjokoladekake, ostekake, bløtkake og pavlova. Kanskje noen cupkakes ved siden av:) går fort mye kake på en konfirmasjon.

Anonymous poster hash: 7929b...608

Skrevet

Kvæfjordkake er også veldi populært:)

Anonymous poster hash: 7929b...608

Skrevet

oppskrift?hi

Skrevet

Da hadde jeg hatt ei stor marsipankake, stor sjokoladekake, kvæfjordkake eller ostekake. Kringle. Kransekake.

Disse er jeg vant med fra konfirmasjoner ihvertfall ;). Vet ikke om jeg ville hatt ei kake eller to til :).

Skrevet

Pyntet kransekake med flagg og smell bonboner (eller hvordan det skrives) er jo typisk festkaker.

Skrevet

Tja, tipper jeg ville satset på minimum åtte kaker med såpass mange mennesker. Det verste i selskap er når det er for lite mat, drikke, kake etc.

Da får det heller bli litt til overs.

Ofte kan man jo få slektninger til å ta med litt kaker også, da baker de det de ønsker selv. Og så stiller man med en tre-fire selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...