Gå til innhold

Noen som har opplevd dette før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg blitt "svakere" og svakere... Jeg er utmattet. Trøtt hele tiden! Jeg som kan holde det gående hele tiden, sovnet feks i går 8 ganger fra kl var 16.00 til 19.00.. da måtte jeg bare legge meg til å sove når kl var litt over 8. Jeg er mye blekere enn før, svart/blå under øyna. 
Ingenting har endret seg i kost, eller noe slik, og fatter ikke hvorfor det er slik :(

Utrolig slitsomt. Jeg har da vondt i hodet så og si daglig, og ikke søren om det går over heller.

Jeg har adhd, så hjernen roer seg jo aldri, men dette her er rart. Jeg kan igrunn sovne hvor som helst...

Anonymous poster hash: f83e8...423
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var slik når jeg ble gravid andre gangen. Første gang oste jeg over av energi før jeg fant det ut, andre gang ble jeg helt tømt for energi. Sov igrunn hele dagen utenom når jeg var på jobb. (Gubben fant ut at han burde dra tidlig fra jobb og dra på jobb igjen når ungen hadde sovnet. For han så jeg var helt kaputt, og han stolte ikke på at jeg klarte å holde meg våken)

Gav seg heldigvis etter noen mnd.

Anonymous poster hash: e4099...16f

Skrevet

Jeg tok en test for et par dager siden, siden mensen var noen dager forsinket. Men mensen kom senere på dagen. De siste to mnd har jeg hatt mens kun i 1,5 døgn. Så lite, så kort. Utrolig deilig, men dog rart. 
Mensen ble ferdig igår, etter 1 døgn. Så kan vel ikke være gravid heller, da jeg får mensen og tester er negative. Magen er stor som en ball så hadde du sett meg hadde du trodd jeg var gravid, men det er bare oppblåsthet. Forferdelig irriterende. Startet slik disse to mnd.. 

Vanskelig å forstå selv hva som er galt med meg, da jeg aldri har opplevd å bli så KJØRT!! jeg orker alvorlig talt INGENTING og de siste ukene drømmer jeg ekstremt også, husker det aldri på morgenen, men mannen forteller at jeg er helt vill på natta. :(

Skrevet

Ville ha tatt en hb og skjekket jernlagrene hvis jeg var deg.

Skrevet

Takk, jeg kan ringe legen og få det sjekket. Men er det vanlig at det bare synker, når det ikke er noen forandringer ellers i både kosthold ++? Noen spesielle grunner til det?

Skrevet

Du kan også sjekke tyroxin...

Anonymous poster hash: 14baf...f12

Skrevet

Kvinner som har menstruasjon har lettere for å få lav hb og jern nettopp fordi de menstruerer. Og det kan jo gå over lang tid også. Kan jo være andre grunner også selvfølgelig men er ikke så uvanlig for kvinner. Om du drikker mye melk/spiser mye melkeprodukter kan dette være med på å hemme opptaket av jern i kroppen. Men jeg ville absolutt bestilt en time til legen ja.

Skrevet

spiser så og si aldri melkeprodukter da jg får så vondt av det.... Hmmm, dette har holdt på i ca 4 uker, men blir verre for hver dag virker det som.. igår kjente ikke mannen min meg igjen, for jeg sovnet på gulvet, stolen, matbordet, sofaen, ja alt...

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke hva det kan være, men må bare si at du kan være gravud selvom testene er negative og du blør litt. Ei venninne av meg fant ikke ut at hun var gravid før det var gått 16 uker, for alle testene hun tok var negative og hun blødde hver mnd. Til slutt måtte hun ta en tur til legen siden hun vat trøtt, magen ble litt større og litt andre ting. Ultralyden viste at hun var 16 uker på vei.

Så ta en tur til legen du!

Skrevet

Skjekk det opp med lege for man skal ikke sovne av slik. Tar du medisiner for din adhd?

Skrevet

Skjekk det opp med lege for man skal ikke sovne av slik. Tar du medisiner for din adhd?

nei, jeg går ikke på medisiner på dette tidspunktet

Skrevet

Var bare i tilfelle medisinen kunne være årsaken. Går man på Ritalin b.la skal det jo følges med da den kan være med å påvirke kroppen i negativ forstand og både tretthet og anemi kan forekomme i skjeldnere tilfeller. Men dra til legen å opdater gjerne hva han sier. :) lykke til og god bedring

Skrevet

Tusen takk! Nope ska snart over på nye medisiner for 3 gang så hittil ikke noenting. Jeg ser og merker så alt for godt at de siste ukene har magen est ut og ikke mulig å dra magen inn. Mannen har kommentert det også:( får noia for selvfølelsen ang magen er såååå dårlig og når jeg ser den eser slik så.... Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...