Gå til innhold

Hvor mye betaler man en trillepike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille er ute med en trillepike på 14 år og jeg aner ikke hva som er normalt å betale for jobben.

Hun er så beskjeden at det nok ikke nytter å spør da hun sikkert svarer at hun ikke skal ha noen ting :)

Så hjelp, noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj....jeg tenker kanskje 50 kr timen jeg...men er det for lite tro?

Skrevet

Det var faktisk det jeg også tenktempå, men er redd det er for lite...

Men så er det nesten like dumt å betale altfor mye også :P

Og flere synspunkter tas imot med stor takk.

Skrevet

Hvis hun passer barnet, selv om det sover, for å avlaste deg fordi du har behov for det bør hun få minst 50 kr for oppmøte. Om det derimot er hun som liker å trille og du ikke har behov for pass holder det med noen småpenger. 20 kr til en is eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 8b60c...691
Skrevet

Mi har fått ca 600 kroner uken :) Har da hatt han ca 2 timer hver dag fra han var 5 mndr :) Blitt mindre etter han begynte i barnehagen.

Skrevet

Det er en god blanding av at hun elsker småbarn og at lille trenger å være sammen med andre enn meg og de nærmeste. Pluss at det er deilig å få vaske og rydde litt i fred avogtil ;)

Så vi har gjensidig nytte av hverandre.

Da går jeg for 50 kr timen jeg.

Skrevet

Jeg har tenkt til barnevakt hjemme hos meg 100 kr i timen. Men siden trillepiken slipper å stelle, gi mat og lignende er kanskje 70-80 passelig? :)

For min del blir barnevakta svært verdifull så jeg vil ikke underbetale henne. Redd hun finner seg noe annet å gjøre da.

Anonymous poster hash: 1ab45...385

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...