Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Satt her og fikk veldig lyst på roastbiff. Er det egentlig veldig farlig? Vet at man ikke skal spise kjøtt som ikke er gjennomstekt, men roastbiff er jo ikke rått i midten. Bare litt mindre stekt enn ytterkantene. Var rosa/ikke rått da jeg spiste biff sist. Var kanskje dumt det kanskje. Anonymous poster hash: 32a36...0f2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Roastbiff er ikke gjennomstekt og det er heller ikke en medium stekt biff. Det der du som er ansvarlig for babyen i maven og burde følge rådene for gravide. Anonymous poster hash: a185e...9d4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Roastbiff er ikke gjennomstekt og det er heller ikke en medium stekt biff. Det der du som er ansvarlig for babyen i maven og burde følge rådene for gravide. Anonymous poster hash: a185e...9d4 Jeg følger da alle rådene for gravide. Var bare den ene biffen jeg misforstod litt. Er da fullt klar over at jeg er ansvarlig for babyen i magen. Hallo Anonymous poster hash: 32a36...0f2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Stek selv med termometer og pass på at midten blir over 70° . Blir ikke ordentlig rosa, men man får dekket litt av " kjøttcravingen" Anonymous poster hash: 75db0...55c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Stek selv med termometer og pass på at midten blir over 70° . Blir ikke ordentlig rosa, men man får dekket litt av " kjøttcravingen" Anonymous poster hash: 75db0...55c Takk Anonymous poster hash: 32a36...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå