Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hei. Jeg er nysgjerrig på hvordan dere opplevde en flytur som gravid 2-3 trimester. Og ikke minst om noen har vurdert å droppe flyturen (de som kunne velge dette) og hvorfor ? Usikker om jeg tør en flytur til Syden i slutten av 2.trimester - men har sååå lyst til å bade og sole meg Anonymous poster hash: 06aff...c72
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Jeg reiste med fly i midten av 3. trimester, innen EU, 2-timers flytur. Jeg har Heterozygot Leiden V, og må gå på blodfortynnende medisiner under svangerskapet pga dette. Var likevel ikke noe problem å reise for meg. Jeg bruker å ta på støttestrømper, og ta en liten gåtur i flyet nå og da. Og så er det lurt å ha med en attest på engelsk fra fastlegen din om når du har termin og at det er greit å fly. Noen flyselskaper er strengere enn andre ift gravide, så greit å ha papirer på at man er innenfor deres kriterier for å fly. Anonymous poster hash: e667a...bb7
Nettisen:) Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Ingen problem for min del. Mange flyturer i andre og tredje trimester. Ene svangerskapet tok jeg Blodfortynnende sprøyter først, ellers drikk vann og bruk støttestrømper og beveg deg innimellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå