Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Barnehagen har hadde karneval i går, og da har de en sån pinjata/katta i sekken. Det er en papirpose som de slår hull på, og denne er fylt med godteri og potetgull. Problemet er at det ikke er innpakket godteri, men løse sjokoladebiter, seigemenn, potetgull etc som da havner ut over gulvet og ungene spiser rett fra gulvet. Hadde dere reagert på dette ? Jeg tenker at ungene har godt av litt bakterier, og føler meg ikke hysterisk på den fronten. Men akkurat å spise rett fra gulvet i et offentlig bygg, med haugevis med unger som har tråkket rundt. Ja det er litt ekkelt... Anonymous poster hash: 186e5...9c2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Det hadde jeg ikke likt. Og jeg er absolutt ikke prippen! Anonymous poster hash: 70859...0ca
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Hadde ikke likt det jeg heller! Anonymous poster hash: 17ab2...15a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 nei du er egentlig ikke det, men tenk over alt hva barn bytter i munnen når de er i barnehagen. Tror ikke godteri fra gulvet er det verste, så i går noen barn på 4-5 som satt og drakk sølevann. Anonymous poster hash: b26f7...389
Gjest Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Absolutt ikke. Dette er grisete etter min mening. !
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Jeg er ikke hysterisk ift bakterier, men akkurat det der ville jeg ikke likt, og jeg ville tatt det opp med dem. Anonymous poster hash: 6adc6...4a8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Ekkelt. I bhg der jeg jobbet var den en innpakket sjokolade og en liten rosin eske til hver inne i posen. Anonymous poster hash: a7b38...fdf
valkyrien Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes det er ekkelt å gjøre det på den måten. Men jeg synes folk bruker prippen i mange rare sammenhenger her inne
☆☆☆ Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Ekkelt. Dei får nok golvrusk i seg av å ete på (dei samme) leikene.
Salomine Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Huff, det syns jeg var ekkelt. Barn stapper i seg alt mulig rart og det går bra, men ikke nødvendig å fore dem med rusk og rask og bakterier på denne måten i tillegg.
Amelita^ Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Nei hadde ikke likt. Synes det var veldig rart!
Salomine Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 .....dessuten, jeg prøver å lære barna mine at de ikke skal spise ting som ligger på gulv, gate osv. Blir rart hvis bhg "oppfordrer" til det
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Veldig merkelig å vise barna at man skal plukke godteri opp og spise? Litt spesielt vil jeg si, men akkurat i en barnehage der de spiser sand, deler på alt av bakterier osv er det kanskje ikke så farlig:) Anonymous poster hash: a7a2e...d21
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Du er ikke prippen. Jeg hadde ikke likt det. Greit at de spiser på ting i bhg og ute, men å lære dem at det er slik man gjør, synes jeg ikke er helt ok. Jeg lærer barna at man kaster det de mister på gulvet, her lærer bhg at man kan spise det som har vært på gulvet.. Det hadde ikke vært noe i veien for å pakke det inn, eller kjøpe innpakket. Jeg hadde uten tvil gitt beskjed om det som et forslag til neste gang, men ikke hengt meg opp i at de har gjort det og ikke burde gjort det.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Det hadde jeg ikke brydd meg noe om. Anonymous poster hash: 65f7f...fca
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 Det kan umulig være verre enn all sanden de får i seg fra sandkassen. Jeg synes du er hysterisk. Anonymous poster hash: b66db...e29
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 Siden dette ikke er noe de gjør hver dag, men mer av type en gang i året, tror jeg at jeg hadde latt det ligge. Selv om jeg ikke synes det er spesielt hygienisk akkurat Dessuten, husker jeg min egen unge på to glad og fornøyd, og tyggistyggende, uten at jeg hadde gitt han tyggis....:/ trenger vel ikke si hvor han fant tyggisen, og han hadde jo nærmest uendelig supply Tenker det er verre... Anonymous poster hash: 99c68...60e
Mrs Smith Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 Nei ikke prippen. Her har vi godtefri bhg, fruktspyd og smoothie til bursdager etc., og det synes jeg er helt supert.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 6. mars 2014 #21 Skrevet 6. mars 2014 Jeg hadde vel ikke akkurat synes at det var så ok, men hadde nok ikke lagd noe ut av det der og da, kanskje bare foreslått ved en passende anledning at de neste gang skulle bruke innpakket godteri, selv om det er dyrere.
It's all about me Skrevet 6. mars 2014 #22 Skrevet 6. mars 2014 Gjorde slik i gamle-barnehagen og reagerte aldri på det. Regner da med at de tørket over gulvet først så dritten var bort. En av de morsomme tingene med karneval er jo å gjøre anderledes ting, så så bare på dette som gøy. Og barna er smarte nok til å skjønne at det er unntaket, at en fremdeles ikke skal spise det som ligger på bakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå