Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 de ringte fra barnehagen nå og sa at 3-åringen klager over vondt i øret.. Bør jeg ringe legen for å få en time i morgen, eller bør vi bare se det an.. jeg har nemlig hørt at de helst ikke gir antibiotika mot ørebetennelse uansett.. og er det da i såfall vanlig paracet for å hjelpe mot smertene som er det beste?? Anonymous poster hash: 925f2...789
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Jeg ville sett det an. Jeg vil ikke at mitt barn skal ha AB i tide og utide når det ikke er helt nødvendig. Vil helst at AB skal virke den dagen han virkelig trenger det. Anonymous poster hash: 3f0c5...c7a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Du får ikke AB før hun har hatt vondt noen dager, og har feber. Det beste er å smertelindre med paracet/ ibux, gi nesespray for å holde bihulene åpne, og heve hodeenden når hun sover. Kan også dryppe litt olje i det øret som er vondt. Anonymous poster hash: 9d31f...246
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 takk.. da ringer jeg ikke legen foreløpig! 3,5 år og aldri hatt vondt i øret før.. :/ Anonymous poster hash: 925f2...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå