Gå til innhold

mammantiladhdgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker henne jeg :) og alle 1000 innleggene hennes. Håper på 1000 til :)Anonymous poster hash: ff6d1...f40

Tusen takk:-) det var hyggelig å lese:-)
Det blåser godt på toppen skjønner jeg.... Gjennomtrekk kan ikke være noe bra å ha...Anonymous poster hash: f50a4...8b1
Ah nå tok jeg den:-) du snakker om deg selv:-)

Ja du tror nok det du desverre. Ikke lett å få noe inn i hodet ditt. ;)

Anonymous poster hash: f50a4...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

#26.. den eneste som er tett i huet er de som lirer av seg slike kommentarer som deg,rett og slett barnslig.

Og aldri bedt deg eller noen andre oppdra meg,jeg er nemlig godt oppdratt allerede:-)

Skrevet

Noen må da skrive innlegg her inne, og har ingenting å klage på hennes innlegg. Herregud.... Man velger selv om en vil lese innlegget eller ikke? Eller?

Skrevet

Noen må da skrive innlegg her inne, og har ingenting å klage på hennes innlegg. Herregud.... Man velger selv om en vil lese innlegget eller ikke? Eller?

Ja jeg holder meg ihvertfall unna innlegg jeg jeg ikke finner av interesse:-)

Skrevet

Liker henne jeg :) og alle 1000 innleggene hennes. Håper på 1000 til :)Anonymous poster hash: ff6d1...f40

Det blåser godt på toppen skjønner jeg.... Gjennomtrekk kan ikke være noe bra å ha...Anonymous poster hash: f50a4...8b1
Ah nå tok jeg den:-) du snakker om deg selv:-)

Ja du tror nok det du desverre. Ikke lett å få noe inn i hodet ditt. ;)Anonymous poster hash: f50a4...8b1

Nå er jeg faktisk sjokkert. Makan til tankeløst personangrep. Du gjør alt du kan for å angripe en person uten noen form for fornuftig argumentasjon for hva du faktisk er uenig i, og så kaller du HENNE blåst!? Det virker som at du gjør sport i å være ekkel, at du venter på at hun skal skrive noe så du kan gå til angrep. Det virker faktisk som at det gir deg noe (lykkefølelse?) ved å snakke dritt til denne personen. Du forsurer forumet her, kan du være så snill å stoppe?

Anonymous poster hash: 8beb8...517

Skrevet (endret)

Nå er faktisk jeg også sjokkert.

Utrolig barnslig å legge ut et innlegg som dette. Og de fæle kommentarene...

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Disse anonyme som sprer dritt svarer aldri på hvorfor ser jeg..

Skrevet

Det er nok fordi de fleste har andre ting og gjøre enn å sitte her inne hele tiden. Ta seg av barn, jobbe, husarbeid og andre ting man må gjøre. De svarer nok sikkert etterpå. Men dette er ting du forstår når du har blitt voksen og må ta ansvar for ting.

Skrevet

Det er jo rimelig spesielt å sitte og vente på at en bruker skal runde et visst antall innlegg for så å starte en hetsetråd om det da.

Aner jeg en usunn interesse for denne mamma'n? Er det noen som skulle ønske at de selv våget å skrive med nick?

Man begynner jo å undres.

Når det er sagt, så gjør jo mamma'n en god innsats i å holde alle tråder om henne gående da - om det blir stille en liten stund så er hun på plass for å dytte de opp igjen. Så på et eller annet nivå liker hun interessen og at de fleste tråder av og med henne går over flere sider enn de aller fleste andre tråder gjør.

Anonymous poster hash: 00521...5bf

Skrevet

Det er nok fordi de fleste har andre ting og gjøre enn å sitte her inne hele tiden. Ta seg av barn, jobbe, husarbeid og andre ting man må gjøre. De svarer nok sikkert etterpå. Men dette er ting du forstår når du har blitt voksen og må ta ansvar for ting.

Og du er heller ikke voksen, skjønner jeg?

Siden du sitter her og sprer gørr, mener jeg.

Skrevet

Annser du deg selv som voksen med den måten du holder på her?

Skrevet

Hva ER det med deg egentlig? Hvorfor dette hatet? Hva vet du om hvor mye tid hun bruker på familien? Er mer bekymret for DINE barn igrunn, du burde aldri fått noen.

Anonymous poster hash: baaad...d0e

Skrevet

Det blåser godt på toppen skjønner jeg.... Gjennomtrekk kan ikke være noe bra å ha...

Anonymous poster hash: f50a4...8b1

Nei, det kan ikke være deilig. Hvordan er det egentlig?

Anonymous poster hash: 1bdc3...d58

Skrevet

Haha! Sier du? Er ikke dere sånne navere a??

Anonymous poster hash: 1bdc3...d58

Skrevet

Begynner ikke dette å bli litt oppbrukt nå? Den evige diskusjonen om adhdmamma et eller annet og alle de gruuusomme anonyme osv osv. Hvor mange tråder er det egentlig daglig om dette?

Anonymous poster hash: 7870e...536

Skrevet

Ja 1000 plagsomme og kjedelige innlegg på så kort tid er godt gjort. :o

Du har jo nesten 400 innlegg selv...

Anonymous poster hash: be872...498

Skrevet

Synes det er dumt at dere elsker å svare på sånne tråder men ofte gidder ikke å svare på seriøse innlegg (folk som lurer på noe ang barn, svangerskap, osv).

Har selv lagd tråd før da jeg lurte på litt forskjellig. Ikke mer enn 2-3 som gidder å svare.

Anonymous poster hash: 15328...378

Skrevet

Synes det er dumt at dere elsker å svare på sånne tråder men ofte gidder ikke å svare på seriøse innlegg (folk som lurer på noe ang barn, svangerskap, osv).

Har selv lagd tråd før da jeg lurte på litt forskjellig. Ikke mer enn 2-3 som gidder å svare. Anonymous poster hash: 15328...378

Det er fordi de ikke har noe fornuftig å si. De er så fulle av gørr og frustrasjon at de ikke har noe positivt å dele med noen.

De sitter der i stuene sine og gremmes over eget liv og bruker fora som dette for å prøve å føle seg litt bedre.

Egentlig er det synd på dem. Og det er utrolig synd på barna deres som ikke får vokse opp med stabile voksenpersoner rundt seg. Tenker at hovedtema rundt deres kjøkkenbord er å snakke dritt om naboer og barnas venner.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nå setter vi strek her, tråden er utdebattert og dere behandler ikke hverandre med respekt slik reglene sier.

Har dere mer å diskutere med brukeren, ta det på PM.

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...