Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hei. Var på 4års kontroll med jenten i dag. Hun kommer inn til oss stort sett hver natt, en gang mellom 24-05. Hun sovner med en gang i sengen vår, stort sett merker vi ikke at hun kommer engang... Men i dag sa helsesøster at dette må vi få slutt på veldig fort. Jeg ser ikke helt hva som er problemet... Hun forstyrrer ikke søvnen vår, hun ligger helt i ro, kryper ikke inn til oss, men bare legger seg mellom oss og sovner. Er det virkelig så ille?? Jeg liker å våkne opp med henne ved siden av meg jeg!! Anonymous poster hash: e84b5...ef8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Det bestemmer dere vel selv, hvorvidt ungene skal få sove sammen med dere eller ikke. Selv synes jeg det er verdens beste følelse og bli vekket av en nydelig barnestemme om morgenen, så hos oss får jenta komme inn på natta. Anonymous poster hash: a77e6...c53
Daquiry Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Og jeg er omvendt, her får ikke barna ligge i sengen med mindre de er syke. Jeg får rett og slett ikke sove med dem i sengen...
Appelsinpiken Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Dette har vel hs ingenting med. Er opp til hver enkelt familie å finne ut hva som fungerer for dem. Her med var det mas om å slutte samsovingen før barnet va et år.. Bare jattet med jeg, og gjorde nøyaktig som det passet oss best
Førstemann Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Sa hun ikke noen grunn, da? Hos oss kommer 5-åringen inn noen ganger iløpet måneden. Det blir stadig sjeldnere, jeg synes det er koslig at hun kommer selv om søvnkvaliteten blir litt dårligere. Men hun kryper under dyna mi,da, og skal ligge helt inntil:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Så rart at de legger seg opp i sånt? Jeg kjenner da mange som har barna i sengen innimellom. Hos oss får ikke mannen sove med barn i sengen så er bare derfor det ikke er lov, men det er vel opp til foreldrene? Anonymous poster hash: 5f3b7...a3c
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Tull og tøys. Dette bestemmer dere selv! Men sånn i det lange løp kan det jo være en bra å la henne sove på eget rom hele natten Anonymous poster hash: 24e4a...dfa
Gjest Julia1984 Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Har barn som kommer i sengen HVER natt vi. Deilig! Er så kort tid de er små at jeg nyter det til fulle. De sovner i egen seng og kommer ca mellom 02-05.
Sokkedyret Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Hørtes da virkelig ikke ut som noe problem! Hørtes bare koselig ut for alle sammen. Hadde ikke giddet å hørt på hs.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Takket for svar:) har absolutt ikke tenkt å gjøre noe med det. Hun får fortsette å komme. Nei HS sa det ikke var bra, de burde sove på eget rom i den alderen. Nå er jeg en som ikke bare jatter med da, så jeg sa at vi får ta det som det kommer, men det er ingen krise ennå. Jeg bare lurte på om jeg hadde gått glipp av noe siden jeg ikke helt så det negative i denne situasjonen... Anonymous poster hash: e84b5...ef8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Her kommer han valsende inn til oss et sted rundt 03-05, vi våkner av at han kommer for vi har så høy seng at han akkurat ikke får seg oppi selv, noen ganger sovner han på sekundet igjen, andre ganger ligger han rolig å babler for seg selv, men sovner alltid. Vi blir ikke plaget av det og nyter det mens vi kan :-) Han sovner fint og kjapt i egen seng, og forstår at når han kommer inn til oss er det fortsatt natt frem til alarmene ringer :-) Anonymous poster hash: 0c973...953
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Her kommer han valsende inn til oss et sted rundt 03-05, vi våkner av at han kommer for vi har så høy seng at han akkurat ikke får seg oppi selv, noen ganger sovner han på sekundet igjen, andre ganger ligger han rolig å babler for seg selv, men sovner alltid. Vi blir ikke plaget av det og nyter det mens vi kan :-) Han sovner fint og kjapt i egen seng, og forstår at når han kommer inn til oss er det fortsatt natt frem til alarmene ringer :-) Anonymous poster hash: 0c973...953 Han pleide dog ikke å sove i vår seng når han hadde sprinkelseng, så dette er han begynt med etter at han fikk ny seng uten side på :-) Anonymous poster hash: 0c973...953
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Dette bestemmer du selv. Hos oss har vi en regel på at alle sover i egne senger men kan få komme og kose litt på morgenen. Minste er fin da. Hun KAN komme om natten og så hører vi henne si, det er IKKE plass og så tusler hun tilbake til egen seng og sovner. Vi flirer litt da. Anonymous poster hash: 1d0df...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå