Gå til innhold

Stelte mannen din ekstra godt med deg da du var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 2dbfc...973
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen var utro og kastet han ut.. Så han stelte pent i stand for seg selv.

Anonymous poster hash: 347d9...df5

Skrevet

Jeg er bare 4+2 og jeg merker godt at han tar ekstra godt vare på meg hehe får bare satse på at det varer ;P 

Skrevet

Ble jo litt ekstra kos med magen og litt ekstra mat siden jeg var sulten i ett kjør. Men eller ikke noe spes behandling. Jeg var gravid og det er ingen sykdom.

Anonymous poster hash: 8f253...365

Skrevet

Tja. Egentlig nei. Men en gang har han bært en bæltung koffeten vår helt alene noe han aldri ville gjort til vanlig. Syntes han var bra sexy da, og kunne ønske han gjorde slik flere ganger. 

Anonymous poster hash: 429c2...fb0
Skrevet

NEI

Anonymous poster hash: 4d86b...c28
Skrevet

Nei, han var ikke noe bra støttespiller når jeg var gravid. Heller ikke når babyen kom.. Vi er ikke sammen lenger. 

Nåværende kjæreste er en helt annen historie. Han er fantastisk mot meg <3 :) Vi er et team på en helt annen måte. 

Anonymous poster hash: aa443...01e
Skrevet

Ja. Jeg var syk og var en del på sykehus. Han ordnet stort sett det meste. Handlet også inn en del barnetøy

Anonymous poster hash: 88009...2b3
Skrevet

Nope, han forventet middag hver dag og at huset helst skulle vaskes en gang i uka.

Men igjen, jeg var aldri dårlig, var kvikk og rask gjennom hele sv.skapet.

Anonymous poster hash: 1b2bb...a36

Skrevet

Overhode ikke what so ever....skal aldri bli gravid igjen...

Skrevet

Nei, det var like dårlig som vanlig.

Anonymous poster hash: 06e12...6b5
Skrevet

Jeg er 14+3 nå og har vært veldig dårlig i de siste 2 ukene. Mer eller mindre sengeliggende på sofaen.

Mannen har vært veldig flink. Han har vært den om har stårt opp med eldstemann og fulgt i barnehage , hentet i barnehagen, laget middag og legger eldste. Han forventer ingenting av meg akkurat nå:)

Anonymous poster hash: 3fe5d...fce

Skrevet

Mannen var utro og kastet han ut.. Så han stelte pent i stand for seg selv.

Anonymous poster hash: 347d9...df5

Her distanserte mannen seg helt og var utro da vi hadde nyfødt baby. Ble ikke kastet ut, men nå kan han ikke dra ut og feste med kompiser fordi han klarte å bevise at han ikke er til å stole på når han drikker.

Anonymous poster hash: bbb17...e48

Skrevet

Ja, det gjør han. ❤️

Anonymous poster hash: ee155...d36

Skrevet

Ja, han passer ekstra på meg:) blir sur om jeg flytter noe tungt, tar seg mer av sønnen nå enn før, lager oftere middag og vasker hus:p jeg er tydeligvis heldig^^,

Skrevet

Ja han er helt fantastisk ❤️ Her vært mye dårlig de siste ukene og han ordnet og rydder og lager mat og finner drikke. Opp mitt på natten når jeg spyr og finner vann og klapper på ryggen. Han er verdens beste mann og jeg gleder meg sånn til å se han bli pappa ❤️

Skrevet

Nei ikke noen av gangene.

Skrevet

Nja, var vel mer at jeg krevde mer av han så da gjorde han mer. Hadde ille bekkenløsning så om jeg vasket gulvet en formiddag f.eks så var jeg helt handicappet resten av dagen, og det fra uke 5-6. Men han gjorde det uten surmuling da, vi har vært gjennom samme problemene en gang før, så han googlet seg til at jeg faktisk kunne ha det verre med nr 2 (noe jeg hadde) så da skjønte han at han pent måtte trø til ;)

Anonymous poster hash: 96ff7...3c5

Skrevet

Det gjenstår å se ;) (men det skulle bare mangle så han blir nok å skjemme meg bort, enten jeg trenger det eller ei)

Skrevet

Han spurte om jeg burde bære så tungt hver gang jeg bar noe (Selv om det var kun en 4 pack pepsi).

Klaga aldri hver gang jeg hadde vondt i ryggen og han måtte styre mer medhhus . Ellers var det ikke no forandringer

Skrevet

Ja, han gjør det. Men ikke alltid jeg føler det slik da jeg er hyper sensitiv gravid dramaqueen for tida ;)

Skrevet

Nei ikke noe mer enn det vanlige om jeg husker rett, jeg stelte ekstra godt med han fordi jeg for første gang på flere år hadde så mye mer energi enn vanlig. Storkoste meg jeg. Han handlet dog en hamburger til meg klokken tre om natten fordi jeg fikk ett skikkelig sug, og jeg eksploderte kun en gang på han (det var faktisk hans egen feil) ellers var jeg verken hormonbombe eller troll, føltes som om jeg gikk på lykkepiller. 

Anonymous poster hash: 87035...c6c
Skrevet

Ja! Jeg sitter høygravid, og med bakkenløsning. Jeg kan ikke vaske hus, klær, lage mat etc, det er det mannen min som har gjort de siste mndr. Jeg har vært sykemeldt de siste mndr og ligger nesten konstant på sofaen. Jeg klarer å bringe barnet i barnehage, men han henter etter jobb, handler på hjemveien, lager mat når han kommer hjem, og setter over en klesvask. Han er aldri sur, men kan si innimellom at han er sliten. Og da prøver jeg å hjelpe til så godt jeg kan. Jeg prøver å gjøre noe så fort jeg føler meg litt bra, men da er jeg som regel sengeliggende resten av dagen, og muligens dagen etter. Vi har IKKE hatt ett plettfri hjem de siste ukene, men vi overlever. Nå gleder jeg meg til barnet kommer, så snille gode mannen min kan få litt hjelp.

Jeg sitter jo med en mega stor skyldfølelse fordi jeg ikke får gjort noe, men han smiler og gjør det som må gjøres.

Kunne virkelig ikke hatt en bedre mann enn han <3

Anonymous poster hash: cc2f1...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...