Gå til innhold

Hva gjør jeg? *frustrert*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bekreftet at det er noen som tar seg inn i leiligheten min :S

Har hatt mistanke siden at det har vært div. som har skjedd etter jeg fikk ny nabo som slurver med å låse ytterdøren (vi har samme inngang, i tillegg til at etter jeg fikk ny nabo har det blitt direkte utrivelig her... Konstant strøm av folk (grunnen til at døren ALDRI låses) Puss mye div. bråk og andre ting...

Det siste som har skjedd som jeg reagerte kraftig på var at rørene under vasken var rykket ut... Jeg spurte en kompis som er rørlegger om hvordan jeg kunne forhindre at det skjedde igjen (trodde jeg hadde kommet borti med et uhell). Ja bare ikke rykk røret ut så skjer det ikke igjen. Har kommet hjem med tven på, våknet med tven på, kommet hjem med at dvdspillern er på, lys i hele leiligheten på, ting har blitt borte og blitt funnet på helt merkelige plasser (bla dukket opp i kjelleren), venninner som har trodd jeg var hjemme men jeg var på jobb. Og mye mer.....

Mistanken har falt på naboen siden dørene inn til oss har samme nøkkel, men de kan låses opp med en blyant hvis man virkelig vil så det kan være hvem som helst.... 

Hva i all verden kan jeg gjøre? jeg har ingen bevis, bare tegn på at noen er å herjer med leiligheten min!!!

Foreløbig har jeg fått fatt i en sånn lås man putter inn i en lås.

*Måtte bare blåse ut en plass*

Anonymous poster hash: e19fa...d6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eier eller leier du? Ville først tatt kontakt med evt huseier, så skaffet en skikkelig lås!!

Sett opp kamera!

Anonymous poster hash: b6856...112
Skrevet

Bytt lås på din dør, så ingen kan ta seg inn.

Leier du, be huseier ordne dette. Sett opp kamera også, så ser du hva som skjer, evnetuelt skremmer du bort de som hadde tenkt å ta seg inn.

Anonymous poster hash: 04877...804
Skrevet

Hva slags sted er det du bor?!?! Ville fått montert en sikkerhetslås jeg... Og en lenke på innsiden.

Anonymous poster hash: 0e328...723

Skrevet

Nannycam...

Anonymous poster hash: 0e328...723

Skrevet

Første spørsmål: eier eller leier du!

Om du eier så får du skiftet lås umiddelbart. Det samme ville jeg bedt huseier om hvis du leier.

Sett opp et lite skjult kamera. Du får mange billige som aktiveres ved bevegelse. Da får du se hvem som faktisk kommer og går...

Anonymous poster hash: c7d40...672

Skrevet

Monter en sikkerhetslås og klag på den nye naboen. Hvordan bor dere? 

Anonymous poster hash: 6d668...f39
Skrevet

Hehe, sett på for mye åndenes makt jeg, for det var det som slo meg ;). Men sett opp kamera du, ekkelt å ha ubudne gjester da, og til og med når du sover..

Anonymous poster hash: b2197...970

Skrevet

Jeg leier og har spurt om å få bytte lås i døren, men nei så lenge jeg må lage et større hull i døren får jeg ikke lov... :( Jeg skal snakke med henne på nytt og prøve med argumentet at jeg lar låset stå den dagen jeg eventuelt flytter. Har skaffet en sånn "minilås" som jeg låser inni låsen, den kan ikke taes ut og må i så fall brytes opp ;)

Jeg bor i første og naboen leier 2 og 3 etasjen, og vi har felles ytterdør og igjen egne dører inn til oss.

Den ideen med kamera var ikke så dum, den skal jeg teste ut ;)

Jeg ser ikke på åndenes makt, blir bare paranoid av det ;p Tviler for at det er ånder som herjer, min mor advarte meg at naboen sto oppe og lyttet på hva som be sagt når folk dro (hun hørte naboen og sa hei til h*n og h*n forsvant med et smell inn til seg selv)

Hadde det ikke vært for at leiemarkedet her er sykt dyrt hadde jeg flyttet...

Skrevet

Har du barn?

Jeg ville absolutt prøvd å finne noe annet. Du kan ikke bo som dette.

Skrevet

Sett opp kamera. Da har du bevis.

Oppdater oss hva som skjer. Dette hørtes nifst og utrivelig ut :(

Anonymous poster hash: 79db5...b19

Skrevet

Har et barn ja, og er alene i tillegg :)

Skal fikse kamera, synes det er ekkelt når det blir sikt :( Alt dette startet etter den nye naboen kom, de andre som har bodd der har det ikke vært noe problem.

HI

Skrevet

Er det mulig å anmelde innbrudd? Med mistanke om at naboen er den skyldige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...