Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Hvordan ble jenta? Ble hun tøff, guttejente, rosa prinsesse? Hersker hun over brødrene eller er det de som hersker over henne? Eller er de venner okke som? Bare lurer på om hvordan jenta mi blir!Hun er nå 9 mnd men tøff fordi den minste storebrorer er litt for tøff mot henne (noe vi jobber med) Anonymous poster hash: db05b...174
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Her er det tre gutter og så jente, men det gjør vel ikke noe? Snuppa er 5 år nå, og jeg husker at jeg også var veldig spent på hvordan hun ville bli. Hun var tross alt omgitt av gutter, både brødre og kameratene deres. Hun vokste opp med biler, transformers og typiske gutteleker da sønnene mine er veldig guttete av seg. Likevel har hun vist null interesse for å ta etter brødrene sine. Hun kan til nøds leke med en bil, men kun om den er rosa. Hun vil helst leke at hun er et dyr, fortrinnsvis hund, eller med lekekjøkken og dukker. Hun er veldig jentet av seg i den forstand at hun foretrekker det man ofte kaller for jenteleker, og liker prinsesser, rosa, glitter, stæsj og dilldall. Egentlig helt motsatt av meg som ikke er noe særlig såkalt jentete av meg. Men personligheten hennes er ikke noe sart og vever. Hun er tøffere enn toget og har alle tre brødrene godt surret om lillefingeren sin. Jeg har flere ganger opplevd at hun herser med dem og får dem til å fly i alle retninger for å hente ting til henne og oppvarte henne, og hun har vist tendenser til å utvikle skikkelige divanykker i så måte Heldigvis er hun omtenksom og omsorgsfull også, og har mye humor. Hun er den type jente som fint kan finne på å klatre i trær og hoppe i søledammer iført prinsessekjole og tiara. Anonymous poster hash: f5790...112
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Her er det tre gutter og så jente, men det gjør vel ikke noe? Snuppa er 5 år nå, og jeg husker at jeg også var veldig spent på hvordan hun ville bli. Hun var tross alt omgitt av gutter, både brødre og kameratene deres. Hun vokste opp med biler, transformers og typiske gutteleker da sønnene mine er veldig guttete av seg. Likevel har hun vist null interesse for å ta etter brødrene sine. Hun kan til nøds leke med en bil, men kun om den er rosa. Hun vil helst leke at hun er et dyr, fortrinnsvis hund, eller med lekekjøkken og dukker. Hun er veldig jentet av seg i den forstand at hun foretrekker det man ofte kaller for jenteleker, og liker prinsesser, rosa, glitter, stæsj og dilldall. Egentlig helt motsatt av meg som ikke er noe særlig såkalt jentete av meg. Men personligheten hennes er ikke noe sart og vever. Hun er tøffere enn toget og har alle tre brødrene godt surret om lillefingeren sin. Jeg har flere ganger opplevd at hun herser med dem og får dem til å fly i alle retninger for å hente ting til henne og oppvarte henne, og hun har vist tendenser til å utvikle skikkelige divanykker i så måte Heldigvis er hun omtenksom og omsorgsfull også, og har mye humor. Hun er den type jente som fint kan finne på å klatre i trær og hoppe i søledammer iført prinsessekjole og tiara. Anonymous poster hash: f5790...112 haha,høres ut som en herlig jente! takk for svar! HI Anonymous poster hash: db05b...174
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Høres akkurat ut som min 6 åring hun har to brødre på 9 og 16. Hun er roligere enn guttene og sterkere faglig enn guttene da de var på hennes alder. Ellers akkurat som henne over forteller. Anonymous poster hash: 13ea6...c3f
Husbygger Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Har gutter i 5 og 7 klasse og jente i 3 klasse. Jenta er tøffere en toget og tvinner storebrødrene og kameratene deres rundt lillefingeren. Brødrene passer veldig godt på lillesøster. Selvom lillesøster er tøffere en toget så elsker hun typiske jenteting som neglelakk, kjoler osv. Hun er mye roligere en guttene, kan leke i timesvis alene og er veldig hjelpsom. Sterk faglig og leste før hun begynte i første klasse.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Hun blir behandlet som en prinsesse. Storebrødrene beskytter henne, og gjør alt de kan for henne. Samtidig er hun ei tøff jente, for hun ser opp til brødrene og gjør det de gjør. Det skal sies at guttene her er snille og veloppdratte gutter. Anonymous poster hash: 63b3d...4a6
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Samme som de over. Jenta er tøffere en toget samtidig som hun er ei lita prinsesse som elsker å pynte seg med kjoler og div i håret :-) Hun blir 4 år og får storebrødrene på 14 og 7 til å gjøre alt for seg :-) Men vi jenter vet hvordan vi skal få det som vi vil allerede i tidlig alder.. He he
Gabina Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har også en liten snuppe på 6 mnd, og er spent på hvordan hun blir. Hun har dog. én storebror og én tvillingbror, men tenker det blir mye av det samme. Foreløpig er hun en liten tøffing og vant til å bli herjet med av brødrene sine
Gullunger Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Her er det tre gutter og så jente, men det gjør vel ikke noe? Snuppa er 5 år nå, og jeg husker at jeg også var veldig spent på hvordan hun ville bli. Hun var tross alt omgitt av gutter, både brødre og kameratene deres. Hun vokste opp med biler, transformers og typiske gutteleker da sønnene mine er veldig guttete av seg. Likevel har hun vist null interesse for å ta etter brødrene sine. Hun kan til nøds leke med en bil, men kun om den er rosa. Hun vil helst leke at hun er et dyr, fortrinnsvis hund, eller med lekekjøkken og dukker. Hun er veldig jentet av seg i den forstand at hun foretrekker det man ofte kaller for jenteleker, og liker prinsesser, rosa, glitter, stæsj og dilldall. Egentlig helt motsatt av meg som ikke er noe særlig såkalt jentete av meg. Men personligheten hennes er ikke noe sart og vever. Hun er tøffere enn toget og har alle tre brødrene godt surret om lillefingeren sin. Jeg har flere ganger opplevd at hun herser med dem og får dem til å fly i alle retninger for å hente ting til henne og oppvarte henne, og hun har vist tendenser til å utvikle skikkelige divanykker i så måte Heldigvis er hun omtenksom og omsorgsfull også, og har mye humor. Hun er den type jente som fint kan finne på å klatre i trær og hoppe i søledammer iført prinsessekjole og tiara. Anonymous poster hash: f5790...112 Dette kunne jeg har skrevet selv om min datter som har tre storebrødre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå