Gå til innhold

Bursdagsgave til jente 10 år.........trenger sårt tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe bursdagsgave til en jente på ti år.

Jeg kjenner ikke jenta så godt, og hun bor i forsteheim på andre siden av landet, og har gjort det i 4 år, så jeg har bare sett henne noen få ganger siden hun ble tatt ut av heimen, og jeg vet ikke hva hun er optatt av.

Jeg kjenner i grunnen ingen 10 år gamle jenter...............så jeg har ikke noe å sammenligne med.

Trenger tips.

Anonymous poster hash: 66705...cd4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da går du feks på Clas Ohlsson og kjøper akvarellfargeskrin, pensel og akvarellpapir. Der har de god kvalitet til en rimelig pris så du får det hun evt trenger. I disse mammutsluttsalgtider kan du kanskje også finne en instruksjonsbok i akvarell eller noe sånt i en bokhandel?Eller du finner ut hva slags klesbutikker de har i nærheten og fikser et gavekort. 

Anonymous poster hash: fb962...fbf
Skrevet

Du kjøper en bok i denne serien:

http://dustedagboka.no/dagboker/

Jeg har gutteversjonen til min gutt, En pingles dagbok. 

Det var disse bøkene som gjorde han til lesehest. :)

Anonymous poster hash: d811b...642
Skrevet

Takk takk for tips..........flere?

Anonymous poster hash: 66705...cd4
Skrevet

Klær fra WOW, et smykke, hårbøyler og strikker, One direction eller Justin Bieber ting, Kino billetter, dagbok.

Skrevet

Gavekort på wow/h&m eller en butikk som fins der de bor.

Smykke, armbånd

Bøker, med byttelapp

Anonymous poster hash: 5ebff...831

Skrevet

Gåvekort synes eg generelt lite om, men i dette tilfellet ville eg kjøpt eit universalgåvekort og skreve eit fint kort.

Skrevet

ipad?

Anonymous poster hash: 81a96...4cc
Skrevet

Selv om VI syns det er kjipt å gi bort gavekort/penger så skal jeg love deg det blir full jubel i stua når noen av ungene mine får det ;)

De elsker å få gå i butikken og kunne kjøpe akkurat det DE ønsker seg, og de føler seg litt voksne når de kan "dra kortet" (altså gavekortet ;) )

Så vi kjøper gjerne elektroniske gavekort på det lokale kjøpesenteret når ungene skal i bursdag til venner :)

Anonymous poster hash: e4249...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...