Gå til innhold

Dere som er i permisjon og ikke har andre barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere hele dagen?

Anonymous poster hash: f8797...c88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går i åpen barnehage og treffer andre barn/babyer og foreldre. Suuupert :) Evt. treffe andre i samme situasjon dersom det ikke er åpen barnehage der du bor. Er du i barselgruppe? Ellers; gå turer i byen eller skogen med vogna eller bæresele.

Anonymous poster hash: b2c19...3ed
Skrevet

Har gått forbi den åpne barnehagen, tør ikke gå inn! Er ikke noe uteområdet der, og ingen vinduer som vender mot der jeg går forbi, så jeg kan ikke se hvem som er inne og hvordan det er. Er så redd for at alle kjenner hverandre og at det bare er barn som er eldre enn min på 5 mnd.. :( har en barselgruppe, men møtes bare en gang i uka. De andre har flere barn og mye å gjøre.

HI

Skrevet

Babysvømming? Barsel yoga?

Trening på senter når barnet sover?

Gå turer, lese bøker og kooooose:)

Anonymous poster hash: b0832...3be

Skrevet

Har gått forbi den åpne barnehagen, tør ikke gå inn! Er ikke noe uteområdet der, og ingen vinduer som vender mot der jeg går forbi, så jeg kan ikke se hvem som er inne og hvordan det er. Er så redd for at alle kjenner hverandre og at det bare er barn som er eldre enn min på 5 mnd.. :( har en barselgruppe, men møtes bare en gang i uka. De andre har flere barn og mye å gjøre.

HI

Det verste som skjer er vel at du ikke liker deg, og da kan du bare gå igjen.

Anonymous poster hash: fb1e8...6d4

Skrevet

Ja.. Men så flaut..:(

Skrevet

Jeg var alene, og ingen mann som kom hjem etter jobb heller. Jeg var avhengig av å gjøre noe på dagtid. Jeg var med i en barselgruppe, men der var det noen som tok helt over, så jeg og ei annen begynte å gå turer alene. Åpen barnehage gikk jeg og ungen alene i, men etter at han hadde begynt  å krabbe. Jeg fant ikke tonen med noen der, men ungen syntes det var veldig stas, så var derfor jeg fortsatte med det. Ellers møtte jeg venninner som ikke hadde barn, var mye lettere da enn det er nå flere år etter. Jeg er mer alene nå, nå jobber jeg da, men ëtter jobb så er det sjeldent vi møter andre, bortsett fra når vi finner på noe med de fra barnehagen. Jeg ville benyttet tiden nå til å bli kjent med andre med barn på samme alder. Og gå turer i skogen, snart er våren og sommeren her og dere kan dra på stranda, ta en tur til byen, osv. Kos deg i den tiden du har nå :)

Anonymous poster hash: 67df9...b07
Skrevet

Noen dager er vi bare hjemme og koser oss og leker på gulvet.andre dager ut å gå tur. Går ofte alene men har kjøpesenter i nærheten som jeg kan gå til (tar ca. 30 min) igår gikk jeg i 4 timer ute. Skal på babysvømming imorgen. Også er han på barnepass en time en gang uken når jeg trener. Så som så med barseltreff. Idag skal vi til oldemor .

Anonymous poster hash: a0675...da8

Skrevet

Noen dager er vi bare hjemme og koser oss og leker på gulvet.andre dager ut å gå tur. Går ofte alene men har kjøpesenter i nærheten som jeg kan gå til (tar ca. 30 min) igår gikk jeg i 4 timer ute. Skal på babysvømming imorgen. Også er han på barnepass en time en gang uken når jeg trener. Så som så med barseltreff. Idag skal vi til oldemor .Anonymous poster hash: a0675...da8

Du er heldig som har familie i nærheten da!:) går tur jeg også, men er jo litt kjedelig i lengden, å tusle rundt alene.. Føler jeg begynner å bli litt tomsete i hodet!

Skrevet

Er hjemme med 1,5 (han er 2 i juni) åring, og vi har vel mer eller mindre fra start vært ganske aktive. Tre lengre turer i uken hvor vi er med eller uten andre barn, og hjemme til middag, så da er vi gjerne ute etter middag også men på lekeplassen om været tillater det. To kortere turer i uken, det kan være på et museum, i nær-skogen osv, gjerne også ute etter middagen da og. To dager i uken i åpen barnehage og har og er ofte med på andre treff. Vi har også innedager om vi vil det, da bruker vi tiden på leke med deig, lager mat og juicer sammen, tegner å maler, i dag har vi en skikkelig innedag, ingen av oss vil ut, så han leker med dukker på rommet sitt mens jeg sitter å koser meg med en kopp kaffe, er glad for at jeg lagde snack klart igår kveld, så vi skal straks sette på en film å kose oss frem til middag når pappaen kommer hjem, håper på litt mindre regn utover dagen slik at vi kan snike oss ut i hagen siden jeg egentlig har litt å gjøre der.

Anonymous poster hash: ea7ad...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...