Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Gjerne med mengde/antall... Aktivitet? Trening? Anonymous poster hash: 6b4a2...a26
kaklemor Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Frokost (07:00); 3 brødskiver og en liten skål med solfrokost lunsj (10;30); To brødskiver, frukt og youghurt formiddag(13:00); Stekt egg, brød og frukt Middag (16:30); Kveldsmat; 2 brødskiver eller skål med solfrokost Trener ikke så mye, men har to små som får meg i aktivitet :-)
IreneUtålmodig Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 I dag er det f.eks 0800: 1 brødskive med ost 1130: 200gr lasagne 1430: en appelsin og et kanel knekkebrød Middag:2 karbonader og bittelitt potetstappe 2130: 24gr eventyr sjokolade
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Tar dagen i går. En skål fitnes. ca 100-150 g. En kopp te og en kopp kaffe. Lunsj. To brødskiver. Har da smør, pålegg, tomat, paprika, evt majo. 25 g sjokolade og kaffe Middag: Panert rødspette med potet og grønnsaker. Holandessaus til. 25 g sjokolade Kvelds. Litt mer sjokolade og vann. Ja, jeg spiser sjokolade hver dag, men veldig slank. Trener normalt, men ikke denne uka, da jeg ikke har vært helt i form. Anonymous poster hash: 767ed...786
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Tar dagen i går. En skål fitnes. ca 100-150 g. En kopp te og en kopp kaffe. Lunsj. To brødskiver. Har da smør, pålegg, tomat, paprika, evt majo. 25 g sjokolade og kaffe Middag: Panert rødspette med potet og grønnsaker. Holandessaus til. 25 g sjokolade Kvelds. Litt mer sjokolade og vann. Ja, jeg spiser sjokolade hver dag, men veldig slank. Trener normalt, men ikke denne uka, da jeg ikke har vært helt i form. Anonymous poster hash: 767ed...786 Glemte at vi vat på peppes i går kveld. Da ble det to biter pizza Anonymous poster hash: 767ed...786
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 frokost: yoghurt m 4korn + 2 kopper kaffe m/ melk lunsj: to skiver grovbrød med diverse pålegg (f.eks pesto, avocado og skinke) + en kopp grønn te mellommåltid: en frukt middag: varierer jo.. i går var det pannekaker (da spiser jeg kun en liten en), i dag er det fiskesuppe (da spiser jeg litt mer) kvelds: 1 knekkebrød med pålegg trener ikke organisert eller på studio.. men går mye hver dag + at jeg prøver å ta litt styrkeøvelser i stua hjemme Anonymous poster hash: bc078...294
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 I går: 2 stk brød til frokost Banan som mellommåltid 1stk rundstykke og to egg til lunsj Laks med blomkålpure og salat til middag 1 eple, en banan og to gulrøtter på kvelden...og noen druer... Litt i overkant mye frukt ser jeg, men det er utenfor normalen...både jeg og mannen puttet bananer i kurven sist vi handlet så nå driver vi å spiser opp et lass... Anonymous poster hash: 620bb...ed5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Frokost : en stor bolle med hjemmelaga muesli og skummamelk, samt en latte Lunsj: en brødskive delt i fire med fire forskjellige pålegg (da føles det ut som jeg spiser mer) Middag: laks,karbonadekjøttdeig, fisk ,pasta og masse grønnsaker Rett etter middag : en rute med 86% sjokolade Kvelds: to kaffe latte /pepsi max Så drikker jeg mye vann Går en times tur tre-fire ganger i uka og tre ganger i uka gjør jeg styrkeøvelser i ca 45 min på yogamatta på gulvet Anonymous poster hash: d512d...dbd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har problemer med at jeg ikke er så veldig sulten. Frokost: 2 små rundstykker med pålegg. (Ost, makrell i tomat, kaviar, egg, etc) og middag. Anonymous poster hash: 26d50...f7b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 I dag er det f.eks 0800: 1 brødskive med ost 1130: 200gr lasagne 1430: en appelsin og et kanel knekkebrød Middag:2 karbonader og bittelitt potetstappe 2130: 24gr eventyr sjokolade Oi! LITE! På slankern? Anonymous poster hash: c2b39...2ec
Gemini77 Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Dette spiste jeg i går: -Frokost: 2 ryvita knekkebrød m/skinke og agurk. -lunch: 2 ryvita knekkebrød med smørost + eple Middag: Cesar salat med to skiver grovbrød ved siden av. Masse vann ved siden av og en del kaffe om morningen. Trener 3 ganger i uka.
Natti11 Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Frokost: avena brød med egg, skinke eller kalkun med tomat agurk . Lunsj: fisk eller kylling med ris og salat. Mellommåltid: riskaker med pålegg, nøtter. Yougurt. Middag: litt av. Hvert men går mest i salat , fisk, kylling (protein rike måltider) . Trener jeg går det in en protein Shake eller to også.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #13 Skrevet 6. mars 2014 Frokost: 2 brødskiver+juice Lunsj: 1 skive+frukt / Salat Middag: Vanlig vegetariske middager Kvelds: 1 skive+ frukt/smoothie Trener annenhver dag+ går turer på 1time +/- hver dag Anonymous poster hash: e1970...da4
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #14 Skrevet 6. mars 2014 Hmm.. Prøver å være flink om dagen så. Frokost ca.08 blir en yoghurt 0,0% med en ss solsikkefrø og en ss linfrø i (frøene har ligget i vann over natten, visstnok bra for tarmen). Mellommåltid 1 rugsprø uten smør, med f.eks skinke. Lunsj: 2 rugsprø uten smør, med f.eks ost, paprika, skinke osv. Middag: 1 laks eller ørretfilet sammen med en liten tomat og litt grønn salat Kveld: 2 rugsprø uten smør, med div pålegg Prøver å trene 4-5 ganger i uka, men har akkurat begynt. Anonymous poster hash: 5259d...45a
Rediken Skrevet 6. mars 2014 #15 Skrevet 6. mars 2014 Frokost: En brødskive eller en liten baguett. Pålegg varierer, men oftest hvitost, spekeskine eller røyklaks. I tillegg drikker jeg ett glass melk eller juice og en kopp kaffi. Lunsj: En yougurt med litt musli opp i. Middag: Veldig varierende, men vi har ofte kylling og laks. En typisk porsjon er: 2 kyllingfileter dampet i ovn med rotgrønnsaker og Ca. En og en halv potet. Snacks på kvelden: Ett glass Pepsi Max og en sjelden gang litt sjokolade.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #16 Skrevet 6. mars 2014 2 brødskiver med gulost Middag Epler, nøtter, Kiwi, gulrot som mellommåltider. Anonymous poster hash: dc0fa...e2f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #17 Skrevet 6. mars 2014 Frokost : En latte og en sjokolade, type smashbar/stratos Lunsj: en latte og en sjokolade/ nøttemix Middag: Stor porsjon! Fisk, potet og grønnsaker har vi nesten hver dag Kvelds: to skiver med pålegg (makrell eller nøkkelost) eller to ostesmørbrød med tomat Drikker cola jevnlig og vann når jeg blir tørst. Kun den aktiviteten som det naturlig nok blir i hverdagen med to små barn. Anonymous poster hash: 014f0...ff4
holio__bobo Skrevet 6. mars 2014 #18 Skrevet 6. mars 2014 4 knekkebrød, middag, 3 cookies, smågodt, potetgull, masse sjokolade, brus. Det var i går. Noe mer du lurte på?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #19 Skrevet 6. mars 2014 frokost: 2-3 skiver, et glass melk og en kopp te/kako Lunsj: par knekkebrød eller skiver, men noen ganger bare litt frukt. Middag: Stor posrsjon med what ever Kanskje noe nøtter eller snæcs som mellommåltid. Går tur med hunden og leker med barnet, ellers trener jeg ikke. Anonymous poster hash: 0afc7...f61
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #20 Skrevet 6. mars 2014 På en helt vanlig dag (feks som på mandag), etter nok søvn og gjennomsnittlig aktivitet spiser jeg feks:Frokost: Selvpresset juice, en kopp te, to riskjeks med avocado og nøttesmørMellommål: En banan og ett glass vannLunsj: Hjemmesnekredde pølser i søtpotet- og kikertlompe, kakaoMellommål: En grønn smoothieMiddag: Helstekt kalkun med grønnsaker og purre/aspargesbønner i klarnet smør Mellommål: En kopp te, litt nøtter og bærKveldsmat: Bananlapper med et varmt glass mandelmelk og honningRett før vi sprang ut dørene etter frokost fikk jeg slinket i meg et lite mellommål, endte opp på en litt lengre tur denne dagen, derfor termos med mat og kakao (kakao laget av egg), på hjemveien ble vi sultne igjen så da delte jeg og kiden på en stor smoorhie. Kom heldigvis hjem til dekket bord, for da jeg så sliten av all trakkingen :-p Resten av dagen gikk til å være inne å springe etter kiden, været ble dårlig så vi gikk ikke ut igjen, ryddet og vasket. Vi er på en litt lengre tur tre ganger i uken, ute i nærområdet to ganger i uken (evnt også etter langtur og middag, han elsker å være ute), og i åpen barnehage to ganger i uken og babytreff utenom. Så jeg velger å tro at jeg er aktiv nok, for når kvelden kommer er jeg skutt x) Trener litt innimellom, to ganger i uken sirka er jeg ute å springer om kveldene, en gang i uken trener jeg hjemme. Ikke den største treningsguruen, men det lille gjør en stor forskjell på både kropp og i sinn :-) Anonymous poster hash: d33cd...251
IreneUtålmodig Skrevet 6. mars 2014 #21 Skrevet 6. mars 2014 I dag er det f.eks 0800: 1 brødskive med ost 1130: 200gr lasagne 1430: en appelsin og et kanel knekkebrød Middag:2 karbonader og bittelitt potetstappe 2130: 24gr eventyr sjokolade Oi! LITE! På slankern? Anonymous poster hash: c2b39...2ec Slankern ja, har i tillegg lavt stoffskifte så må spise litt mindre. Er vel grovt beregnet 13-1400 kcal :-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #22 Skrevet 6. mars 2014 I går: 2 stk brød til frokost Banan som mellommåltid 1stk rundstykke og to egg til lunsj Laks med blomkålpure og salat til middag 1 eple, en banan og to gulrøtter på kvelden...og noen druer... Litt i overkant mye frukt ser jeg, men det er utenfor normalen...både jeg og mannen puttet bananer i kurven sist vi handlet så nå driver vi å spiser opp et lass... Anonymous poster hash: 620bb...ed5 Hoho Anonymous poster hash: b0a49...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå