Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Torsdagsglad: 2 timer før alle andre på jobb. Det er jo da man får gjort noe! På tross av regnvær er det ikke bekmørkt når klokka er sju lenger. Boltrer meg i gode og nyinnkjøpte tevarianter her. Torsdagsgeip: Misunner alle som kan ha hjemmekontor (les gjemmekontor). Knallrøde øyne og trøttere enn trøttings.
☆☆☆ Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Hat: 4/4 sjuke heime, heime frå jobb og bhg heile veka og null teikn til bedring Augekatarr i tillegg på eldste, med stadig kamp om augevask.
amandine Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Hat: 4/4 sjuke heime, heime frå jobb og bhg heile veka og null teikn til bedring Augekatarr i tillegg på eldste, med stadig kamp om augevask. Da er dere som familie i ferd med å ta den store Suretesten, og du kan trøste deg med vissheten om at når den er bestått går det meste seg til! God bedring!
LanzaroteJenta Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Nesten-hat: Trøttest (men det er min skyld som absolutt måtte se på TV til 00.30 i natt) Hybelkaniner ( jeg er glad i dyr, så jeg lar de få være i fred til i morgen) Elsk: Lillebror har allerede lagt seg for morgensovings, og hu mor har både fått frokost og kaffe. Ser ut som om det blir en fin dag. Store muligheter for en tur om vinden holder seg som nå. Endret 6. mars 2014 av LanzaroteJenta
Ugl@ ruger... Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Hat: Bekkensmerter Halsbrann Kvalm igjen Hodepine Elsk: Små sprell i magen som minner meg om at det tross alt er verdt det Fine ungene som er snille og hjelpsomme Tålmodig mann som gjør så godt han kan tross " hormontroll" til kjerring Skikkelig Earl Gray te med H-melk i kruset og en voksende haug med roseruter i fin dus mintgrønn farge.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Hat: Vondt i halsen, fryser, vondt i hodet og tett i hodet. Har slanket meg nok en uke - med å holde vekten - imponerende flink med andre ord.. Helg og ingen lekser i morgen Elsk: Snart leggetid! Har spist 3 pinup til min vonde hals (er det rart vekta ikke går nedover).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå