Gå til innhold

Skal i bryllup. Hva var finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette...

Anonymous poster hash: 517e2...db5

post-42-659658_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..eller dette?

post-42-320694_thumb.jpg

Skrevet

Beklager den rotete presentasjonen, var egentlig bare min søster som skulle se ;) HI

Skrevet

Det første, men kanskje med andre sko enn brune. Om de brune skoene må være med, så ville jeg hatt den brune clutchen men smykket fra bilde 1. Tror jeg. Det er litt vanskelig uten å se dine farger. Sort og brunt kan fort bli litt trist om du er vinterblek, usminket og har kommunebrunt hår, men gi et annet inntrykk om du har andre farger.

Skrevet

Takk for svar :) Kjolen er grå, skoene og clutchen er lys grå. Mulig fargene på bildet løy litt, men de går greit ihop i levende live ;) Jeg er blond med brune øyne. Kler både den rosa og den turkise fargen :) HI

Skrevet

Takk for svar :) Kjolen er grå, skoene og clutchen er lys grå. Mulig fargene på bildet løy litt, men de går greit ihop i levende live ;) Jeg er blond med brune øyne. Kler både den rosa og den turkise fargen :) HI

Ok. På skjermen min ser kjolen svart og skoene brune ut :D Da ville jeg ha kjørt variant 1.

Skrevet

Jeg synes den første var finest, fint med litt livligere farger. :)

Skrevet

Jeg likte første bilde best, med turkis smykke og veske.

Men usikker på fargen på skoene.

Anonymous poster hash: 465f0...a5d

Skrevet

Likte første best jeg og. Men som andre har sagt, litt usikker på fargen på skoene.

Anonymous poster hash: b485d...a26
Skrevet

Tusen takk :) Ja var usikker jeg også da gråfargen er litt lysere.. Men når jeg hadde de på ble det lengre avstand og gjorde ingenting. Hvilke andre sko kan jeg ha? Blir vel enda mer kræsj med sorte?

Skrevet

Tusen takk :) Ja var usikker jeg også da gråfargen er litt lysere.. Men når jeg hadde de på ble det lengre avstand og gjorde ingenting. Hvilke andre sko kan jeg ha? Blir vel enda mer kræsj med sorte?

kjolen må være veldig mørkegrå?for den ser sort ut på bildet.sort passer til allt,spesielt sorte sko!

Anonymous poster hash: 350fb...dd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...