Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 I min venninnekrets så snakke vi om alt mulig. Noen vaksinere andre ikke, men vi respekterer hverandre for det. Noe er opptatt av amming andre ikke. Noen måler tempen i baken andre under armen. Noen foretrekker stikkpiller andre ikke. Noen spiser ikke kjøtt osv. Men vi baksnakker ikke hverandre eller lignende bare fordi vi er forskjellige. Det er jo det som er spennende at vi ikke er like, men respekten for hverandre er der. Det er greit at noen velger noe anna eller foretrekker andre ting/metoder. Vi har alle vår grunne eller meninger. Her inne så virker det som at om noen velger eller gjør noe på andre måter en seg selv så er det om å gjøre å gå til personangrep. Har dere det på den måten i det virkelig livet også? I så fall må det være slitende. Anonymous poster hash: 69715...5c8
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Ingen som vil fortelle litt hvordan dette fungerer i det virkelige livet? Anonymous poster hash: 69715...5c8
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Vi har det ganske likt. Noen ganger stusser man jo på andres valg, men vi sier ingenting. Vi er ganske like, selvom vi er ulike
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. mars 2014 #4 Skrevet 6. mars 2014 Jeg kan godt både her og der, si ifra om noe er riv ruskende galt. Men her, som der, holder jeg meg for god til å gå til frontalangrep. At jeg av og til himler med øynene når jeg er alene er det ingen som ser.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Jeg går ikke til personangrep på dette forumet, ikke det virkelige liv heller. Diskutere gjør jeg i begge, men det er jo lagt mer opp til det her. Anonymous poster hash: e2067...642
Hjertefru Skrevet 6. mars 2014 #6 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har det sånn som deg. Men det er et av punktene jeg har litt problemer med , og det er de som ikke vaksinerer ungene. Det er fordi jeg syns det er så himmelropende uansvarlig, egoistisk osv osv at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne en gang. Nå kjenner jeg ingen irl som ikke vaksinerer da. (Heldigvis).
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 hvis det er noe jeg synes er spesielt, annerledes eller helt motsatt av det jeg mener, så pleier jeg av og til og diskutere det med mannen. Jeg synes ellers folk må gjøre som de vil, jeg legger meg ikke bort i noe som helst selv om jeg av og til tenker mitt Anonymous poster hash: 1d4ff...019
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Derfor jeg nevnte vaksiner er fordi vi har selv ikke fulgt vaksinasjonsprogrammet slavisk, men vi har våre grunner. Barna er nå vaksinert, men kommer ikke til å få noen boosterdoser på skolen, de tar vi ved eventuelle reiser eller behov, på samme måte som vi voksne gjør. HPV vaksinen er jeg litt skeptisk til, men vi får se med tiden. Dette er jeg helt åpen med og ingen har reagert, men nå kommer jeg vell til å få høre det her inne. Det får så være. Anonymous poster hash: 69715...5c8
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Svaret er såpass enkelt at det er mye lettere å være krass og frekk til folk man ikke kjenner samtidig som man kan dekke seg bak anonymmasken her inne. Det er forskjell på hvordan man interagerer med venninner og hvordan man interagerer med folk her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå