Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #1 Skrevet 6. mars 2014 Sitter her i natt, og får ikke sove... Begynte å søke litt på gamle "navn".. Og er jo så morsomt å mimre tilbake, da Dib var en del av min "hverdag" så og si Allerede i 1999/2000, husker ikke helt eksakt når Dib startet, men husker at min nest yngste var rundt 10-12 mnd, og han er født i 1999... Da begynte jeg å "vanke" her inne. Så gikk det noen år hvor jeg uteble, men kom så tilbake for "fullt" igjen ) Ble så borte noen år, og i det siste har jeg bare fulgt med litt på sidelinjen. Ser noen få kjente nick, og ønsker å "hedre" de, men også de "gamle" Kanskje noen husker noen av disse...Eller at noen er her enda, bare med annet nick :-D Sender derfor en STOR klem til: Leader Of The Pack Bente med 3 skjønne jenter Hønemor Snuppelure Pøber'n Bente69 Attpåklatten Grå Mom2Two Silja Teigen Northenlights Twintipp Irismor Sjaman Lizzy Alva Børdi Spetakkel Tåa Luka Kjipe-Laila Dropper Og sikkert mange fler jeg kanskje har glemt :-) Pluss de jeg ser fortsatt er her inne: Monajenten Sug Lut Cat68 STOR klem til alle dere Hadde en tøff periode i livet mitt, med skilsmisse etc etc, men dere hjalp meg å holde "kurs". Når jeg tenker på det i dag, er jeg utrolig takknemlig for all "galle" dere holdt ut med, og hvor mye støtte jeg faktisk fikk her inne i en vanskelig periode. Men, vi hadde også mye gøy! Noen av oss var til og med på hyttetur sammen :-) Igjen: STOR KLEM Fra Rusketuska Anonymous poster hash: 138a3...347
<3 Legoland <3 Skrevet 6. mars 2014 #3 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har vært her i ni år - kan jeg også få klem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå