Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Jeg fødte for 4 mnd siden(ks) og har fødselsdepresjon. Jeg elsker mannen og har lyst til å ha lyst. Problemet er bare at jeg ikke har lyst! Jeg vet depresjon kan minske sexlysten, men min er totalt borte! En sjelden spontan gang kan jeg ha lyst, feks som her en morgen voknet jeg å hadde lyst, men da var han selvfølgelig på jobb. Mannen min uttrykker frustrasjon over dette, og jeg forstår det godt da vi hadde mye sex før. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg få den tilbake ? Anonymous poster hash: c4ea6...e22
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Jeg fødte for 4 mnd siden(ks) og har fødselsdepresjon. Jeg elsker mannen og har lyst til å ha lyst. Problemet er bare at jeg ikke har lyst! Jeg vet depresjon kan minske sexlysten, men min er totalt borte! En sjelden spontan gang kan jeg ha lyst, feks som her en morgen voknet jeg å hadde lyst, men da var han selvfølgelig på jobb. Mannen min uttrykker frustrasjon over dette, og jeg forstår det godt da vi hadde mye sex før. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg få den tilbake ?Anonymous poster hash: c4ea6...e22 Fortell ham hva du tenker og føler, prøv å sette av tid en kveld til å bare være kjærester en liten stund (etter at baby har fått mat/sover). Jeg var ikke helt med jeg heller til å begynne med, var mannen som tok initiativ, jeg var tørr som Sahara... Men, jeg fortalte ham hva som plaget meg (alle forandringer med kroppen/vemmelige renselsen/følte meg uvel i lyset når jeg var naken med alle skrekkmerkene og arret etter uventa keisersnitt). Vi slukket lyset, brukte litt glidemiddel og han var veldig forsiktig første gangen. Ordner seg nok skal du se Anonymous poster hash: bdcca...913 Anonymous poster hash: bdcca...913
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har prøvd å fortelle, men tror ikke det forandret noe.. Han har lyst på sex og jeg har ikke lyst.. vi bruker å ha 'kjærestetid', og da spiser vi god mat, tar et glass vin, ser film, sitter i armkrok etc, og noen ganger er jeg heldig å får han å pjuske meg på ryggen eller i håret. Men mer enn det trenger jeg ikke, og mer vil jeg ikke ha heller, jeg har rett å slett bare ikje lyst på sex. Prøver å tenke tanker som gjorde meg kåt før, for å prøve å få lyst, men de tingene gjør meg heller småkvalm nå!! Helt merkelig! Blir selv frustrert her, vil bare ha sexlivet vårt tilbake, men kjenner jo ikke antydning til kribling der nede! Og ja, jeg synes mannen er deiligst på jord, så er ikke der det ligger heller... Hjelp!! Anonymous poster hash: c4ea6...e22
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Jeg har prøvd å fortelle, men tror ikke det forandret noe.. Han har lyst på sex og jeg har ikke lyst.. vi bruker å ha 'kjærestetid', og da spiser vi god mat, tar et glass vin, ser film, sitter i armkrok etc, og noen ganger er jeg heldig å får han å pjuske meg på ryggen eller i håret. Men mer enn det trenger jeg ikke, og mer vil jeg ikke ha heller, jeg har rett å slett bare ikje lyst på sex. Prøver å tenke tanker som gjorde meg kåt før, for å prøve å få lyst, men de tingene gjør meg heller småkvalm nå!! Helt merkelig! Blir selv frustrert her, vil bare ha sexlivet vårt tilbake, men kjenner jo ikke antydning til kribling der nede! Og ja, jeg synes mannen er deiligst på jord, så er ikke der det ligger heller... Hjelp!! Anonymous poster hash: c4ea6...e22 Men hvis det bare er 4 mnd siden fødsel er det kanskje ikke så mye å stresse med enda? Jeg var ihvertfall sliten etter fødsel og sliten av våkenetter, og trengte mer enn 4mnd før min sexlyst kom tilbake. Noen trenger kanskje bare litt mere tid? Anonymous poster hash: b223a...564
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Kan det ikke være at du er litt forelsket i babyen din? Da harmonerer ikke sexlyst helt Var sånn hos meg i flere år.. Når forelskelsen ga seg kom den tilbake Fæl tid sånn sett, følte jeg ga mye av plikt, men klarte ikke skru på sextanker. Anonymous poster hash: 18540...0a2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Bruker du p-piller? Jeg hadde det akkurat som deg, og da jeg sluttet på pillen ble jeg meg selv igjen:) I tillegg er det vanlig etter fødsel at lysten ikke er helt den samme. Min erfaring er at viss jeg bestemmer meg for sex (forbereder meg litt mentalt) så kommentere lysten etter hvert også. Anonymous poster hash: de0c5...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå