Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Og er det sånn ekkel innmatpose som det er med i hel kalkun? Anonymous poster hash: 00eb0...da5
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #2 Skrevet 6. mars 2014 Ikke innmatpose. Det er digg å lage urtesmør som du smører mellom skinnet og kjøttet. Inni kan du feks legge et par sitronbåter og noen urtekvaster. Steke på 160 grader i en time ++. Sjekk at saften som kommer når du stikker i låret er blank og ikke rosa. Da er den ferdig. Skikkelig digg å legge poteter og rotgrønnsaker i samme panne, fiks ferdig middag! Anonymous poster hash: e4b49...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå