Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 iPhone? Kan man slette alle kontakter på eller må man inn å slette en og en?? Anonymous poster hash: c9674...d8c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 hvis du velger gjenopprett som ny så sletter du ihvertfall alle, men du sletter jo alt annet også. Men jeg antar at du kan få slettet bare kontaktene i itunes, selv om jeg aldri har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Vet du hvor jeg skal gå inn i menyene? Anonymous poster hash: c9674...d8c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Nei, beklager. Jeg kikket etter, men det så ikke ut som du kan slette kontaktene via itunes
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2014 #5 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har nå slettet over 800 kontakter Samboer skal overta min gamle telefon og det er liksom ikke noe poeng i at han skal ha numrene til mine gamle kolleger og nedlagte pizzasteder. Takk for hjelpen i alle fall Anonymous poster hash: c9674...d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå