38_Bergen Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Fikk tidlig ultalyd idag, siden jeg er 38 år:-)..av og til greit å være "litt" eldre ... Fyyy søøøren så godt det var å se et nydelig lite nurk, endelig. Ble fyllt med de gladeste tankene, der jeg fikk se den i både 3D og 4D... Bevegde seg utrolig mye og hikket litt. 10 år siden sist, men jeg tror dette er en ting som blir som "en første gang", hver gang man er på ultralyd for et nytt barn.. Var bare ubeskrivelig godt å se. Var 11+4 idag, men de klarte ikke å se kjønnet, noe som jeg må glede meg til i uke 18....virker så lenge til! Bare gled dere, dere som ikke har vært enda, det er en ubeskrivelig fantastisk opplevelse. Så da lurer jo jeg på, siden jeg fikk termin 22.09.14...er det flere her fra Bergen som skal ha i September?
kaksy Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Hei, du vet at det er en septembergruppe i første og andre semester? Ville tro at det er større odds for at noen fra Bergen som har termin i sept som leser det der. Og masse gratulerer forreten! Jeg er også over 38 og har vært på tidlig ul (termin 1 sept) og er helt enig i at det er en fantastisk følelse. De bitte-små hendene og føttene. Åh. Var så godt å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå