Førstemann Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Oppdaget i dag at det faktisk er 110 kalorier i ett glass med lettmelk. Det er jo helt villt! Blir lenge til neste melkeglass for min del... Jeg prøver å finne de skjulte kaloriene i kostholdet mitt for jeg tror jeg spiser mindre enn jeg gjør. Vil ned ca 8 kg, men vekta står pal stille. Hvilke kjente skjulte kalorier er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Smør/olje du steker i. Frukt som druer.. Etter jeg begynte registrere alt jeg spiser ble det en aha opplevelse.. Anonymous poster hash: fd7e3...e1c
annesmil Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Ja, 1 ss olje/melange o.l. er faktisk 120 kalorier... så pass på mengden du bruker når du steker ting og lager saus/supper.
valkyrien Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Last ned myfitnesspal og logg alt du spiser en stund. Da får du mange aha-opplevelser.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 kaloriene skjuler seg i klesskapet. Om natta syr de inn klærne... :-P Anonymous poster hash: b14d2...9ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå