Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Og som ikke virker irriterende mot sensitiv hud (hud som lett blir småkvisete)? Har brukt sminke på huden i nesten 15 år, og fortsatt får jeg det ikke til å se naturlig ut. Prøver å holde meg til mineralpudder, men synes ikke det dekker så godt..? Derfor jeg tenker på primer og concealer På forhånd takk for svar! Anonymous poster hash: 386f3...750
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Har du prøvd en form for BB krem? Den dekker litt og utjevner, men ser mye mer naturlig ut enn vanlig foundation. Anonymous poster hash: ffeca...214
Inked girl Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Jeg sverger til smashbox photo finish primer og chanel sin concealer.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Bareminerals og ElizabethArden sin concealer er god. Legger du sminken riktig? Bruker du en stor og god kost når du legger foundation? Husker du å legge under haka og nedover halsen sånn at det ikke bråstopper ved kjeven? Primer - concealer - foundation - evnt. solpudder - rouge. At du bruker riktig fargetone er alfa og omega, det ser fælt ut med en gang du f.eks går for et hakk mørkere enn du bør ha. Anonymous poster hash: d6419...901
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Har du prøvd en form for BB krem? Den dekker litt og utjevner, men ser mye mer naturlig ut enn vanlig foundation. Anonymous poster hash: ffeca...214 Takk for svar! Harprøvd REN sin, men den ble for mørk. Billigmerkene er ofte parfymerte Anonymous poster hash: 386f3...750
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Bareminerals og ElizabethArden sin concealer er god. Legger du sminken riktig? Bruker du en stor og god kost når du legger foundation? Husker du å legge under haka og nedover halsen sånn at det ikke bråstopper ved kjeven? Primer - concealer - foundation - evnt. solpudder - rouge. At du bruker riktig fargetone er alfa og omega, det ser fælt ut med en gang du f.eks går for et hakk mørkere enn du bør ha. Anonymous poster hash: d6419...901 Synes det er så vanskelig med disse fargetonene - når jeg handler hos en id-forhandler ber jeg ofte om hjelp, men belysningen er jo så rar - det som ser fint ut i butikken ser helt feil ut i dagslys Anonymous poster hash: 386f3...750
megmegmeg Skrevet 5. mars 2014 #7 Skrevet 5. mars 2014 Jeg syns emite sin concealer er fantastisk! Nyx sin primer er også en favoritt!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Her bruker jeg bb creme fra garnier og har aldri vært å fornøyd. kjøper den i vanlig matbutikk. Jeg føler at om jeg har masse lag på lag så blir det klumper, sjolder og stiv hud. Mens denne gir fukt samt at den dekker. Anonymous poster hash: ac075...db0
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Jeg syns emite sin concealer er fantastisk! Nyx sin primer er også en favoritt! Takk for tips! Hva har du over? Mineralpudder? Anonymous poster hash: 386f3...750
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Concealer fra Nilens jord er veldig god. Kjempe fin dekk og lager ikke skjolder. Jeg bruker Bobby braund sin fondation. Og den er også helt super. Anonymous poster hash: 97c55...7b0
megmegmeg Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Jeg syns emite sin concealer er fantastisk! Nyx sin primer er også en favoritt! Takk for tips! Hva har du over? Mineralpudder? Anonymous poster hash: 386f3...750 Ja, bruker everyday minerals pudder over
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Glo minerals er veldig bra hvis du sliter med kviser. Anonymous poster hash: d973f...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå