Gå til innhold

Syns alle er så flinke å trene. ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere?

Anonymous poster hash: 87ce4...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida! Men eg tenkjer av og til på at eg skal byrje, og det er tanken som tel :)

Skrevet

Spørs hva du definerer som flink? Trener 3 ganger i uken og og går tur med hunden èn times tid de dagene jeg ikke trener. Kun fordi det gir en god følelse i kroppen, og energi, men jeg skryter ikke av det på fjesboken av den grunn!

Anonymous poster hash: b76b1...5db

Skrevet

Ja, jeg trener 3 ganger i uka og er generelt aktivt..

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 60c4f...57c
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde tid, men akkurat nå har jeg ikke tid. Sykler og går litt da. Jeg er ikke treningssentertypen.

Anonymous poster hash: 5fccb...669

Skrevet

Jeg trener 7 dager.. 3 dager hjemme med pilates og går tur, og 4 dager styrke på treningssenter.

Jeg skal komme i form etter fødsel, og har trent 5-6 dager i uka i 12 år. Så er "normalt" for kroppen min.

Om man er flink til å trene mener jeg kommer ann på situasjonen til den enkelte. Noen er flinke om de trener 5 dager, andre hvis de trener 1.

Anonymous poster hash: 84c1f...a7d

Skrevet

Nei! Jeg er naturlig slank.

Anonymous poster hash: 3f537...3d3
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: bcb79...ea8
Skrevet

Ja, kjempeflink. Trener 3-4 ganger i uken (mye styrke) og er veldig opptatt av kosthold. Spiser mye protein, grønnsaker og rent kjøtt. Er naturlig slank fra naturens side, men vil jo gjerne ha stram rumpe, synlige magemuskler og definerte armer, og det kommer ikke uten trening.

Anonymous poster hash: 6a82a...ee1

Skrevet

Ja, det er jeg, jeg er dritflink!!

Er pisse lei og kommer aldri til å glede meg hemningsløst. Men jeg tar på meg skoene, går ut døren, flere dager i uken, og gjør jobben. Det er ingen andre som kan gjøre jobben for meg. Hadde det vært det, ville jeg garantert kjøpt meg den tjenesten.

Skal du vente på at trening skal bli lystbetont kan du møtt vente veeeeeldig lenge.

Anonymous poster hash: 927e1...a9c

Skrevet

Overhodet ikke flink, men prøver. Styrke to ganger i uka, og så mye ellipsemaskin jeg orker hver dag.

Skrevet

Trener 1 time hver mandag i gymmen :P

Vi har eget treningsrom så blir mye sykling og tredemølle.

Anonymous poster hash: 9429f...473
Skrevet

Flink.. tja.. trener 2-3 ganger i uka, fordi kroppen har godt av det og jeg prioriterer det :)

Skrevet

Er dere?

Anonymous poster hash: 87ce4...07c

Ja er blitt kjempeflink!! :D Trener iallefall fire-fem dager i uken. Det er herlig!!

Anonymous poster hash: c4cf7...d1a

Skrevet

Haha. Så du trener ikke pga du er naturlig slank? For en dårlig unnskyldning til å ikke trene :-P

Jeg er også naturlig slank , men trener likevel 4-6 dager i uken.

Anonymous poster hash: dff20...db6

Skrevet

Hvis du tror hovedhensikten med å trene er å holde seg slank, eller at slanke ikke trenger å trene så har du misforstått ganske mye...

Det å holde helsen ved like og å forebygge sykdom og andre helseplager er hovedhensikten.

Jeg er også slank. Har dessverre ikke kunnet trene ordentlig på et par år pga sykdom. Men nå ser det ut som om det begynner å gå riktig vei, og jeg gleder meg til å kunne begynne å trene mer igjen - selv om det foreløpig blir mest enkle øvelser på stuegulvet og rolige gåturer.

Gleder meg til den dagen jeg kan jogge igjen eller ta en fjelltur uten å bli dårlig :)

Anonymous poster hash: efea1...669

Skrevet

Flink ja. Trener 3 ganger i uken og skulle helst trent litt mer.

Trener fordi ryggen er vond hvis ikke og fordi det gir økt trivsel og livsglede. Vil være på topp sammen med barna :)

Anonymous poster hash: 5f201...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...