Gå til innhold

Handler dere på e-buy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri gjort det og tør liksom ikke.

Hvordan gjøres det? Hvordan blir det med frakt, eventuelt toll osv...

Anonymous poster hash: 49864...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du handle for under 200 utenom frakt er det ikke toll heller ikke moms, bruk paypal når du handler da er det lettere å få igjen pengene om varene ikke dukker opp, ikke alt som selges der er det frakt på men sjekk før du kjøper noe er det mer frakt på enn hva varen koster men mye fra type kina er det ikke frakt på feks :)

Skrevet

Du mener ebay?

Mineralsminke. Men handler stort sett produkter som koster under 200 for å unngå toll. Betaler med paypal.

Anonymous poster hash: 88471...ca1

Skrevet

Ja :)

Du handler omtrent som i en nettbutikk ved å velge buy it now( som jeg tror gjelder de fleste varene) eller så kan du by og legge inn ønsket bud..

Det står på varen hva frakten er og på mange ting kan du få fri frakt :)

Det står også hvor "godt likt" selgeren er som f.eks top rated seller, noe jeg synes er fint for da føler jeg at det blir litt tryggere å handle, når andre har vært fornøyde.

Etter du har fått varen kan du gi karakter på hva du synes om handelen.

Jeg vet dessverre ikke hvordan det er med toll, for jeg holder meg alltid under grensen på 200kr.

Skrevet

Har handlet mye på ebay gjennom årenes tid. Det dyreste var brudekjolen min. Kjøpte en original, ikke noe kina kjole.

Anonymous poster hash: 97c2c...7db
Skrevet

Hekta på det! Forgje mnd fekk jeg 14 pakker fra ebay. Kjøper klær til meg,ungene,leker, sko,interiør, putetrekk, robot fisker t ungene, deksel til mobilen, lommebøker, osv 👍 får ihvdrtfall 3 pakker i mnd 😄

Anonymous poster hash: dd05a...d7b

Skrevet

Ja jeg kjøper alt mulig der!

Det siste jeg kjøpte nå var en hvit sommerkjole og en svart blazer :)

Skrevet

Jeg handler masse der! Pleier å krysse av på siden at jeg bare vil se produkter med fri frakt og så pleier jeg kun å handle varer som koster under 200kr. Da kommer varen kun på det beløpet som står, ingen andre overraskelser :) Har opprettet en paypal konto som er linket til ebay kontoen min så da føles betalingen veldig trygg også. Har handlet i mange år og enda ikke opplevd å ikke få varen min. Men handler aldri fra noen med mindre enn 98% fornøyde kunder ;)

Anonymous poster hash: 5c647...f13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...