hilde og gutta Skrevet 5. mars 2014 #1 Skrevet 5. mars 2014 Har nå gått ned 26.5 kilo siden 30 september! Og föler ting er enklere å gjöre. Veide 113.2 og veier i dag 86.7. Syns jeg har värt flink jeg!
Modesty Blaise. Skrevet 5. mars 2014 #3 Skrevet 5. mars 2014 Da har du all grunn til å skryte av deg selv! Det er jo kjempe bra
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #4 Skrevet 5. mars 2014 Har nå gått ned 26.5 kilo siden 30 september! Og föler ting er enklere å gjöre. Veide 113.2 og veier i dag 86.7. Syns jeg har värt flink jeg! Å herregud. Jeg som startet med en vekt på 87, følte alt var såå tungt! Veier nå 78 og ting begynner å bli bedre.... Anonymous poster hash: c6112...f93
Sol-regn-latter Skrevet 5. mars 2014 #5 Skrevet 5. mars 2014 Så bra! Tipper du merker det på mange måter? Vil du inspirere oss litt med å dele hvordan dette har påvirket deg positivt? Keep up the good work!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #6 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er nå 114, 5 og skal ned til 80 i første omgang. Har du tips på hva du har gjort? ?:-) flinkis!! Anonymous poster hash: 0c351...8a1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 Så flink du har vært!!! Hva har du gjort? Fortell Anonymous poster hash: aa80c...130
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 kjempebra jobba Et kraftig klask på skuldra fra meg
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 Gratulerer:):) Anonymous poster hash: c413a...433
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Wow, så flink du har vært. Det ermene som vil vite oppskriften, så del i vei Anonymous poster hash: ec11f...86a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Kutt ut brød, poteter, ris og søtsaker. Anonymous poster hash: c6112...f93
førskolelæreren Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Gratulerer! Det må du være stolt av, det er ingen enkel jobb Hva gjorde du?
valkyrien Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Har nå gått ned 26.5 kilo siden 30 september! Og föler ting er enklere å gjöre. Veide 113.2 og veier i dag 86.7. Syns jeg har värt flink jeg! Godt jobba! Del gjerne tips og triks! Har gått fra 118 til 108 så langt i år, men har laangt igjen.
hilde og gutta Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 5. mars 2014 Tusen takk for fine tilbakemeldinger:) Vil si at det er mye viljestyrke hos meg. Fra jeg bestemte meg til nå. Og jeg har bare et mål,og det er å gå ned til det jeg föler er riktig for meg. Og jeg vil ned til 70-65 kilo. Vil jo også si at jeg er 170 höy. Min oppskrift er å spise normalt. Men mindre posjoner. Har kuttet ut godis,chips og alle sånne ting. Spiser ikke bröd lenger( magen sveller opp). Trener ingen ting. Har meldt meg inn i vikt väktarne. Registrerer alt hva jeg spiser. Det eneste jeg unner meg av litt kos er kaffe latte. Med skummet melk,veldig godt! Jeg trur at kluet er at man må väre veldig motivert, og holde seg til den planen man har laget seg selv.
hilde og gutta Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #18 Skrevet 5. mars 2014 Så bra! Tipper du merker det på mange måter? Vil du inspirere oss litt med å dele hvordan dette har påvirket deg positivt? Keep up the good work! Har gått ned 4 bukse str og föler at alle mine klär er for store. Astmaen er blitt bedre og jeg kan löpe uten å höres ut som en elefant. Og det beste, jeg kan leke med min sönn♡
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 Tusen takk for fine tilbakemeldinger:)Vil si at det er mye viljestyrke hos meg. Fra jeg bestemte meg til nå. Og jeg har bare et mål,og det er å gå ned til det jeg föler er riktig for meg. Og jeg vil ned til 70-65 kilo. Vil jo også si at jeg er 170 höy. Min oppskrift er å spise normalt. Men mindre posjoner. Har kuttet ut godis,chips og alle sånne ting. Spiser ikke bröd lenger( magen sveller opp). Trener ingen ting. Har meldt meg inn i vikt väktarne. Registrerer alt hva jeg spiser. Det eneste jeg unner meg av litt kos er kaffe latte. Med skummet melk,veldig godt! Jeg trur at kluet er at man må väre veldig motivert, og holde seg til den planen man har laget seg selv.[/quote ] Hva spiser du når du ikke spiser brød? Anonymous poster hash: e21b5...f0a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Tusen takk for fine tilbakemeldinger:)Vil si at det er mye viljestyrke hos meg. Fra jeg bestemte meg til nå. Og jeg har bare et mål,og det er å gå ned til det jeg föler er riktig for meg. Og jeg vil ned til 70-65 kilo. Vil jo også si at jeg er 170 höy. Min oppskrift er å spise normalt. Men mindre posjoner. Har kuttet ut godis,chips og alle sånne ting. Spiser ikke bröd lenger( magen sveller opp). Trener ingen ting. Har meldt meg inn i vikt väktarne. Registrerer alt hva jeg spiser. Det eneste jeg unner meg av litt kos er kaffe latte. Med skummet melk,veldig godt! Jeg trur at kluet er at man må väre veldig motivert, og holde seg til den planen man har laget seg selv.[/quote ] Hva spiser du når du ikke spiser brød? Knekkebrød m makrell i tomat Anonymous poster hash: e21b5...f0a Anonymous poster hash: c6112...f93
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #21 Skrevet 5. mars 2014 Tusen takk for fine tilbakemeldinger:)Vil si at det er mye viljestyrke hos meg. Fra jeg bestemte meg til nå. Og jeg har bare et mål,og det er å gå ned til det jeg föler er riktig for meg. Og jeg vil ned til 70-65 kilo. Vil jo også si at jeg er 170 höy. Min oppskrift er å spise normalt. Men mindre posjoner. Har kuttet ut godis,chips og alle sånne ting. Spiser ikke bröd lenger( magen sveller opp). Trener ingen ting. Har meldt meg inn i vikt väktarne. Registrerer alt hva jeg spiser. Det eneste jeg unner meg av litt kos er kaffe latte. Med skummet melk,veldig godt! Jeg trur at kluet er at man må väre veldig motivert, og holde seg til den planen man har laget seg selv.[/quote ] Hva spiser du når du ikke spiser brød? Knekkebrød m makrell i tomat Er ikke knekkebrød også brød? Laget av det samme? Anonymous poster hash: e21b5...f0a Anonymous poster hash: c6112...f93 Anonymous poster hash: e21b5...f0a
hilde og gutta Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #22 Skrevet 5. mars 2014 Tusen takk for fine tilbakemeldinger:)Vil si at det er mye viljestyrke hos meg. Fra jeg bestemte meg til nå. Og jeg har bare et mål,og det er å gå ned til det jeg föler er riktig for meg. Og jeg vil ned til 70-65 kilo. Vil jo også si at jeg er 170 höy. Min oppskrift er å spise normalt. Men mindre posjoner. Har kuttet ut godis,chips og alle sånne ting. Spiser ikke bröd lenger( magen sveller opp). Trener ingen ting. Har meldt meg inn i vikt väktarne. Registrerer alt hva jeg spiser. Det eneste jeg unner meg av litt kos er kaffe latte. Med skummet melk,veldig godt! Jeg trur at kluet er at man må väre veldig motivert, og holde seg til den planen man har laget seg selv.[/quote ] Hva spiser du når du ikke spiser brød? Anonymous poster hash: e21b5...f0a Knekkebröd eller ingen ting. Man må ikke ha bröd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå